حتی پیش از معرفی فورد برانکو، از سال گذشته صحبتهایی در مورد احتمال قرارگیری پیشرانهٔ V8 زیر کاپوت آن مطرح شده بود اما حالا مشخص شده این گمانهزنیها صرفاً یک آرزو بودهاند و ارائهٔ موتور V8 برای این خودرو با وجود تقاضای آشکار علاقهمندان، بعید به نظر میرسد. در همین حال، مصاحبهٔ جدیدی از ماسل کارز اند تراکس را میتوان آخرین میخ بر تابوت برانکو V8 دانست. به گفتهٔ مدیر برنامهٔ جهانی فورد «جف سیمان» و مهندس ارشد برانکو «اریک لوفر»، برانکو با موتور V8 ساخته نخواهد شد و دلایل خوبی هم برای این موضوع وجود دارد.
به گفتهٔ لوفر، مسئلهٔ اصلی در این رابطه قوانین مربوط به تولید آلایندگی است. وی همچنین ادعای وجود تقاضا برای نصب پیشرانهٔ V8 کایوت (موتور موستانگ GT) در سینهٔ برانکو را هم رد کرده است. به گفتهٔ وی، خواستهٔ اصلی خریداران اسب بخار، گشتاور، توانایی و مصرف سوخت است که همهٔ اینها را میتوانند با موتور ۲.۷ لیتری V6 اکوبوست برانکو به دست بیاورند؛ بنابراین وقتی موتور V6 خواستههای خریداران را برآورده میکند، دیگر ارائهٔ موتور V8 و پرداخت جریمههای آلایندگی آن منطقی نیست.
از سوی دیگر، سیمان هم از رضایت صاحبان آیندهٔ برانکو از پیشرانهٔ V6 اکوبوست مطمئن است تا جایی که درخواست ارائهٔ موتور بزرگتر را نخواهند داشت. با همهٔ اینها، به لطف شرکتهای افترمارکتی در ایالاتمتحده، هنوز هم ساخت برانکو V8 محتمل خواهد بود اما این کار به دلیل بهروزرسانی اینترنتی برانکو میتواند یک چالش باشد.
ali (chevy nova)
۲۹ شهریور ۱۳۹۹با اونکه موتور 8 رودستش نیست و نخواهد بود ولی میشه با 6 هم کنار اومد
Sina
۲۹ شهریور ۱۳۹۹چه عجیب وقتی که بامو هشت سیلندرو از ماشیناش برداشت همین خودتون مسخرش کردید الان میگید با ۶ تا هم میشه کنار اومد!!
ولی واقعا آفرودر خوبیه و نیاز زیادی به V8 داشت یا یه نسخه ای مثل رپتور
MehdiTurbo
۲۹ شهریور ۱۳۹۹کوچولوی دوست داشتنی
تو فقط مال منی
عاشق رنگ زرد قناریتم
چقدر دلم میخواست با این میزدم به دل کوه و جنگل
والان اونجایی که تو عکس بودم
یک هفته تنهایی میرفتم
یک هفته با دوستام
کوچولوی دوست داشتنی
تو فقط مال منی
ما به v6 ام راضیم فدای اون روی ماهت بشم
دلم یه دونه موستانگ میخواست با یه دونه این عالی مشند این دوتا اون تو شهر بچرخی اونا بزنی به دل جنگل
جفتش روهم میشه قیمت یک خودروی لوکس
یه دونه بنتلیم کنارش باشه عالیه دیگه
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۹ شهریور ۱۳۹۹ولی V6 ها بنظرم انجین های با شخصیت
و در خوری نیستن اون هم برای یک آفرودر!
Hadi
۲۹ شهریور ۱۳۹۹درسته که هیچی v8 نمیشه…
ولی چه میشه کرد…
باید با v6 اکوبوست کنار اومد…
M3csl
۲۹ شهریور ۱۳۹۹با اعلام این خبر طرافداران برانکو باید در اطاق جف سیمان رو سیمان بگیرن
SRT
۲۹ شهریور ۱۳۹۹بیا حالا هی بگین این از جیپ بهتره،تنها امید ب همین وی هشتش بود!