فورد

همراهی کن بلاک و فورد GT جدید در لمانز

قبل از اینکه مسابقات ۲۴ ساعته لمانز در سال جاری آغاز شود راننده پرفورمنس فورد یعنی کن بلاک مشهور این شانس را داشته تا فورد GT مدل ۲۰۱۷ را در پیست de la Sarthe یعنی همان‌جایی که مسابقات برگزار می‌شود امتحان کند.


این دریفتر محبوب اینترنتی در فرصتی مخصوص کلیدهای فورد GT را دریافت کرده است. این خودرو رنگ‌آمیزی زرد با نوارهای مسابقه‌ای مشکی داشته و واقعاً خودرویی مناسب پیست مسابقه به نظر می‌رسد.


بررسی‌های جدیدترین نسل GT نشان می‌دهند که این خودرو در ابتدا یک نسخه‌ی مسابقه‌ای و در وهله دوم یک خودروی خیابانی به شمار می‌رود. این موضوع عمدتاً به این خاطر است که فورد GT جدید در ابتدا برای مسابقه در کلاس GTE در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز توسعه یافته و سپس به مدلی خیابانی تبدیل شده است. هزار طرفدار خوش‌شانس فورد خواهند توانست مالک این خودرو شوند.

نیروبخش فورد GT جدید پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی اکوبوست است که اگرچه در نگاه اول شبیه قوای محرکه‌ی فورد F-150 رپتور به نظر می‌رسد اما در حقیقت پیشرانه‌ای سفارشی بوده و بسیاری از قطعات آن با نسخه مسابقه‌ای استقامتی مشترک است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تو راندمان عالی موتور اکوبوست فورد GT شکی ندارم اما انصافا حیف نیست این خودروی چشم‌نواز و با اصل و نسب از وجود یه موتور ۸ سیلندر حجم بالای توئین توربو یا ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی محروم باشه؟! حتی ظاهرش با موتور ۱۰ سیلندر همخوانی بیشتری داره تا ۶ سیلندر!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (335 ديدگاه)

    چراااا انقدر خوب این ماشین ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ونوم اف ۵

    ۲ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    دوست دارم سریعتر این ماشین به دست سفارش دهنده ها برسه تا حسابی با سوپر اسپرت های دیگه مسابقه بده و تست هاش تو مجله های معروف چاپ بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد دینارزهی

    ۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    جناب سجادمن هم با شما موافقم، دیدن همچین ماشینی با موتور شش سیلندر یکم ضد حاله، در خوب بودن موتور شکی نیست، منتهی فورد جی تی با موتو هشت به بالا ابهت خاصی پیدا میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا