فولکس واگن

مأموریت موفق ID.3، جذب مشتریان جدید به فولکس‌واگن

فولکس‌واگن می‌گوید از زمان عرضه ID.3 به بازار در سپتامبر ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۱۴۴ هزار سفارش خرید در اروپا دریافت شده است.

از این میان حدود ۵۰ درصد یا ۷۰ هزار نفر برای اولین بار با فولکس‌واگن آشنا شده‌اند و این رقم به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از میزان متوسط قابل‌انتظار توسط ژرمن‌ها بوده است.

این خودروساز مشهور می‌گوید ID.3 در اروپا بسیار پرطرفدار بوده و پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی اروپای غربی در ماه آگوست می‌باشد.

فولکس‌واگن در بیانیه خود گفته است:

در نیمه اول سال ۲۰۲۱، تقاضای بالا برای ID.3 و دیگر مدل‌های ID باعث شده فولکس‌واگن پیشروی بازار خودروهای الکتریکی در اروپا شود. در ماه آگوست این خودرو محبوب‌ترین خودروی الکتریکی بسیاری از بازارها از جمله آلمان، بریتانیا، ایرلند، اتریش و سوئیس بوده است. ID.3 همچنین در ماه آگوست رتبه اول پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی اروپای غربی را کسب کرده است.

این خودرو هم‌اکنون با میزان تولید ۱۲۰۰ دستگاهی در روز روانه بازار می‌شود و فولکس‌واگن اخیراً تولید آن در چین را نیز شروع کرده است.

نظرسنجی فولکس‌واگن در بین مالکان آلمانی ID.3 نشان می‌دهد اصلی‌ترین دلیل خرید این خودرو عملکرد زیست‌محیطی (۶۰ درصد)، تکنولوژی خلاقانه (۵۱ درصد) و شبکه نمایندگی و سرویس قوی فولکس‌واگن بوده است.

فولکس‌واگن ID.3

حدود ۸۰ درصد مشتریان آلمانی همچنین گفته‌اند ID.3 بیشترین میزان استفاده بین اعضای خانواده را دارد. حدود ۷۰ درصد افراد تنها از الکتریسیته سبز برای شارژ این خودرو استفاده می‌کنند.

فولکس‌واگن به دنبال افزایش سهم خودروهای الکتریکی از سبد فروش خود به ۷۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ است. عضو هیئت‌مدیره فولکس‌واگن می‌گوید:

این خودرو بسیار پرطرفدار است و در چندین کشور جزو پرفروش‌ترین خودروها می‌باشد. ID.3 گروه‌های خریدار جدیدی را جذب فولکس‌واگن کرده است. حدود ۷۰ هزار مشتری جدید نشان دهنده این موضوع است که فولکس در مسیر صحیحی حرکت می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    چی بگم والا، شایدم فقط ما ایرانیا (البته عده کمی هم از ایرانیا) طرفدار بنزینی ها باشن بقیه انگار دیگه بوی دود و روغن و اینا رو دوست نداشته باشن مخصوصاً وقتی نظرسنجی ها میگن دیگه جوونای خارجی علاقه ای به مدلای بنزینی ندارن،شایدم راهکاری که بعضیامون در پیش گرفتیم اشتباه باشه…

    موافقم 12
    مخالفم 0
    1. Nima RST

      ۱۶ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      جدای از بحث محیط زیست، انقد کشوراشون بخشودگی مالیاتی و تسهیلات شارژ رایگان گذاشتن واسه مالکین خودرو های الکتریکی که همه وسوسه میشن، بخصوص تو کشور های عضو اتحادیه اروپا و ایالات متحده

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. Audi rs e_tron gt

        ۱۷ مهر ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        برای همینه که دولت ها و برند ها سعی می کنن افراد بیشتر طرف الکتریکی ها برن بخاطر الودگی کمتر و …
        مثالش همین eqs و audi e tron هستش که ۳ سال شارژ رایگان گذاشتن بجز اون در کنارش الان یه جاهایی بخوای ماشین الکتریکی بخری اگه مثلا ۸۰ هزار دلار باشه بهت ۷۱ هزار دلار می فروشن و شارژ رایگان و این چیز ها چون این کار به محیط زیست هم کمک می کنه

        موافقم 3
        مخالفم 0
    2. حسین دهمرد

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (2400 ديدگاه)

      کلا شهرهای اروپایی همه نزدیک به هم هستن. نیم ساعت رانندگی میکنی میبینی تو یه کشور دیگه ای. واسه همین خیالشون راحته که تو راه نمیمونی. اینجا ولی همچین امکانی وجود نداره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. احمدعلی

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰
      سوابق: (121 ديدگاه)

      آینده از آن هیدروژنی هاست(حالا چه سلول سوختی هیدوژن و چه درون سوز هیدروژنی).مخصوصا اگه درون سوز هیدروژنی باشه که خیلی در هزینه ها صرفه جویی میشه و زودتر همه گیر میشه و زمان پرشدن باک هم به مراتب سریعتر از شارژ شدن باتریه و البته چگالی انرژی و پایداری و دوام بسیار بالاتر و طولانی تر هیدروژن نسبت به باتریها و عدم تولید ضایعات خطرناک و نیاز به استفاده از فلزات نسبتا کمیاب(مثل نیکل) و معدن کاوی و هزاران مشکل دیگه که باتریها دارن و هیدروژن نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. میثم

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (3524 ديدگاه)

    ماشین خوشگلیه
    با رنگبندی جذاب
    ۷۰ درصد شارژ سبز خدایی عالیه

    موافقم 8
    مخالفم 0
  3. Nima

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    مهم ترین نکته واقعا همون ٧٠ درصد شارژ از منابع سبزه
    که فوق العادس.
    یعنى واقعا مفهوم خودرو الکتریکى رو رسونده.
    آفرین.

    موافقم 4
    مخالفم 0
  4. فرشید

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (174 ديدگاه)

    باورتون نمیشه برقیا چقدر خوبن. کم استهلاک، آروم، بی صدا، بی دردسر، نرم و بسیار بادوام و البته سبز
    فقط اگه یکبار از نزدیک تجربه کنید تصورتون عوض میشه

    موافقم 5
    مخالفم 0
  5. Sina10

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    من که ازش خوشم اومده
    واسه شهر بسیار مناسبه ، قیافش هم زیباست
    فروشش هم همینو نشون میده ، کم هزینه است ، زیباست و اکثر خریداراش هم واسه توی شهر ازش استفاده میکنن و توی شهر عالیه ، کاری به خارج شهر ندارم ، اونجا گلف ماشین بهتریه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  6. محمد مختاری آذر

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    بایدم فروش بیشتری داشته باشه طراحی زیبا و قدرتی مناسب در کل واقعا عالی هستش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Reza Waffen SS

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (5320 ديدگاه)

    افرین به فولکس

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا