فولکس واگن

افزایش فروش دو برابری محصولات دیزلی فولکس‌واگن در آلمان

فولکس‌واگن در تلاش است با تمرکز بر توسعهٔ خانوادهٔ جدید خودروهای الکتریکی سری ID خاطرهٔ رسوایی دیزل‌گیت را به‌طور کامل پاک کند اما این به معنای کنار گذاشتن پیشرانه‌های دیزلی نیست چراکه علیرغم این رسوایی بزرگ، فروش محصولات دیزلی این شرکت طی سال ۲۰۱۸ در آلمان افزایش چشمگیر دو برابری را تجربه کرده است.

عضو هیئت‌مدیرهٔ برند فولکس‌واگن در بخش فروش آقای «Jurgen Stackmann» دراین‌باره گفته است:

با توجه به راندمان و عملکرد بالای پیشرانه‌های دیزلی و همین‌طور سازگاری آن‌ها با تغییرات آب‌وهوایی، موتورهای دیزلی طی سال‌های آینده به‌ویژه برای افرادی که فواصل زیادی را طی می‌کنند همچنان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین تکنولوژی‌ها باقی خواهند ماند.

جدیدترین نسل پیشرانه‌های دیزلی که توسط فولکس‌واگن توسعه پیدا کرده‌اند نه‌تنها مصرف سوخت کمتری دارند بلکه در مقایسه با موتورهای بنزینی با حجم یکسان، ۱۵ درصد دی‌اکسید کربن کمتری تولید می‌کنند. همچنین به ادعای فولکس‌واگن، نسل جدید این موتورهای دیزلی طبق استانداردهای NEDC، در هر کیلومتر ۱۰ گرم دی‌اکسید کربن کمتری نسبت به موتورهای نسل قبلی تولید می‌کنند.

سال گذشته برند فولکس‌واگن مجموعاً تعداد ۶,۲۴۴,۹۰۰ دستگاه خودروی سواری در سراسر جهان به فروش رسانده که افزایشی ۰.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ داشته است. در همین حال آئودی، اشکودا و سئات به‌عنوان دیگر برندهای پرفروش گروه فولکس‌واگن نیز طی سال ۲۰۱۸ به ترتیب ۱,۸۱۲,۵۰۰ دستگاه، ۱,۲۵۳,۷۰۰ دستگاه و ۵۱۷,۶۰۰ دستگاه فروش داشته‌اند. بدین ترتیب کل فروش گروه فولکس‌واگن در سال ۲۰۱۸ با یک درصد افزایش به ۱۰,۸۳۴,۰۰۰ دستگاه رسید و توانست اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی با فروش ۱۰,۷۵۶,۸۷۵ دستگاه را پشت سر بگذارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مانی

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    دیزلیا که خیلی‌ خوبن چرا تو آلمان میخوان جلو رفت و آمدشون رو بگیرن?
    داستان پیچیده‌ای شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا