فولکس واگن

اعلام برنامه‌ها و محصولات جدید فولکس‌واگن در سال جاری

برند اصلی فولکس‌واگن طی نشست سالانهٔ خود در خانه‌اش ولفسبورگ آلمان در این هفته در درجهٔ اول در مورد طرح دگرگونی ۲۰۲۵ و تمرکز بر خودروهای الکتریکی و هیبریدی صحبت نمود؛ اما علاوه بر این، در طول این نشست برنامه‌ها و محصولات جدید این سازندهٔ آلمانی که طی سال جاری معرفی خواهند شد نیز مشخص شدند. دراین‌ارتباط، فولکس‌واگن نقشه‌ای از محصولات جدیدی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و یا معرفی خواهند شد را منتشر کرده است.

در این نقشه محصولاتی چون اطلس، آرتئون، نسخهٔ آل‌اسپیس تیگوآن و نسخهٔ هیبریدی فیدئون به همراه چند محصول جدید دیگر که هنوز معرفی نشده‌اند دیده می‌شود. بدین ترتیب مشخص شده که غیرازاین‌ها، فولکس‌واگن برای سال جاری معرفی پنج محصول جدید دیگر را هم برنامه‌ریزی کرده است. این برنامه با معرفی نسل کاملاً جدید هاچ‌بک سوپرمینی پولو در ماه ژوئن آغاز می‌گردد.

علاوه بر این، تولید کراس‌اوور کامپکت جدید T-Roc هم که بر اساس گلف ساخته شده است، در ماه آگوست در کارخانهٔ فولکس‌واگن در پرتغال آغاز خواهد شد که این یعنی باید انتظار معرفی آن‌را طی چند ماه آینده داشته باشیم. فولکس‌واگن همچنین تأیید کرده است که T-Roc از سال ۲۰۱۹ در ایالات‌متحده هم عرضه خواهد شد. چندی پیش تصاویر جاسوسی این خودرو نیز منتشر شد.

نسل جدید SUV بزرگ و لوکس توآرگ هم در ماه نوامبر در کارخانهٔ این شرکت در اسلواکی وارد مرحلهٔ تولید خواهد شد. احتمالاً این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت رسماً رونمایی خواهد شد. البته ممکن است نسل جدید توآرگ چند هفته زودتر از نمایش در فرانکفورت، به‌صورت آنلاین معرفی گردد.

غیرازاین سه خودرو، در نقشهٔ ۲۰۱۷ فولکس‌واگن دو محصول دیگر نیز برای معرفی در سال جاری دیده می‌شوند. محصول اول ویرتوس نام دارد که نسخهٔ سدان پولو بوده و برای بازارهای آمریکای جنوبی در نظر گرفته شده است. تولید این خودرو در ماه نوامبر آغاز می‌گردد؛ و محصول آخر هم نسل جدید سدان جتا خواهد بود که تولید آن از دسامبر ۲۰۱۷ برای بازار آمریکای شمالی آغاز خواهد شد.

فولکس‌واگن در طول جلسهٔ خود اعلام کرده است که ساخت شاسی‌بلندهای جدید را همچنان ادامه خواهد داد تا جایی که تعداد این سری از محصولات برند فولکس‌واگن تا پایان دههٔ جاری به ۱۹ نمونه خواهد رسید؛ اما هیچ صحبتی مبنی بر بازگشت فیتون مطرح نشده است که این یعنی آرتئون که به‌تازگی معرفی شده تا چند سال عنوان پرچم‌دار فولکس‌واگن را در اختیار خواهد داشت. انتظار می‌رود این سدان فول سایز لوکس در سال ۲۰۲۰ به‌احتمال‌زیاد به‌عنوان یک خودروی تمام الکتریکی بازگردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. MUFC

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر دیدن جتا جدید هستم، امیدوارم نقاط مشترک زیادی با ارتئون داشته باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. SRT VIPER

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    چهره t_rocشبیه ام وی ام x22شده یکم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GTS

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      پوشش آزمایشش شکل x22 هستش ولی خودش نه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. امپراتور لامبورگینی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم جتا ، تیگوان ، توارگ ، اطلس ، و مخصوصا آرتئون وارد ایران بشن و به دست مردمی برسن که یک ماشین مردمی ، با کیفیت بالا و از طرفی بسیار زیبا و‌ خوش ساخت می خوان.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. كوروش

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      و با قیمت مناسب …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رامکال

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (594 ديدگاه)

      موافقم.
      من عا شق اطلس و آرتئون هستم.
      بدجوری دلبری میکنند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Mohamad

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (812 ديدگاه)

      آخرش خودروهای کره ای که در دسترس همین مردم هستن خوبن یا بد؟! ما که متوجه نشدیم اما تناقض در کامنتهای شما موج میزنه اونم بسیار شدید و محرز!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. شاهين

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      وارد نمیشه.مافیای خودروی ایران بسیار بسیار قدرتمند و تاریک و زشته.چه بلایی سر آئودی اومد؟ سر مزدا و هوندا چی اومد؟ نمیزارن بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا