فولکس واگن

نسخه تازه فولکس واگِن ترَنسپورتر در بازار انگلستان

خودروسازی معظم فولکس واگِن گونه جدیدی از ون اصیل خود، ترنسپورتر را با نام بلوموشِن (BlueMotion) در بازار انگلستان ارائه می‌کند. شعار این نسخه “صرفه اقتصادی بسیار خوب” بوده و با قیمت پایه ۲۴.۵۹۱ پوند در نمایندگی‌های ون سرتاسر کشور به فروش خواهد رسید.

2017-vw-transporter-bluemotion
پیشرانه مورداستفاده ۲ لیتری TDI با بیشینه قدرت و گشتاور به ترتیب ۱۰۱ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتون‌متر می‌باشد و در ادامه‌اش جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی (در نسخه پایه) قرار می‌گیرد.

gallery_image_7
مصرف سوخت ترنسپورتر T6 بلوموشِن در هر یکصد کیلومتر شهر/جاده/ترکیبی برابر با ۶.۹، ۴.۸ و ۵.۵ لیتر است که بهبود ۷ درصدی را نشان می‌دهد. میزان آلایندگی آن نیز کاهش یافته و طی هر کیلومتر مسافت، تنها ۱۴۵ گرم کربن دی‌اکسید به جو آزاد می‌کند.

gallery_image_3

gallery_image_5
این اعداد و ارقام به لطف بهره‌گیری از مواردی چون اسپویلر چرخ با آئرودینامیک بهتر، ارتفاع کمتر سامانه تعلیق، لاستیک‌های کم اصطکاک، نسبت‌ دنده‌های تغییریافته، سامانه استارت/استاپ استاندارد، سامانه بازیابی باتری و کروز کنترل مجهز به محدودکننده سرعت (که البته حداکثر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کار می‌کند) محقق شده و برگ زرین تازه‌ای در کارنامه فولکس واگِن به شمار می‌روند.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Elemento

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    نسل قبلی این ون ها در اختیار یگان ویژه هست.
    هنوز هم قابل اعتمادن و مثل ساعت کار میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد سجادیان

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    داشتن یه ون با کیفیت و خیلی جادار برای سفر، یکی از رویاهای ماشینیمه. کلا دنیای خودروهای تجاری خیلی برام جذابه‌‌. امیدوارم ادمین عزیز مطالب بیشتری در این حوزه بذاره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر.عارف

    ۱۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    به اعداد و ارقام مصرف و آلودگی که نگاه میکنی با این وزن و هیکل بزرگ انگار یکی داره باهات شوخی میکنه. بعد پراید چرا یک سوم این هیکل داره سه برابر این مصرف میکنه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۰ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (11 ديدگاه)

      دوست عزیز المانی دیگه مهد خودرو سازی
      پراید که خیلی باحاله جدیدا کنار گلگیر پراید زده یورو 4 نمیدونم دارن با روان ما شوخی میکنن یا ملتو چیز فرض میکنن
      نمیدونم چی بگم ……نمیدونم باید چقدر باید مردم با این وسایل اشغال کشته بشن و چقدر بر اثر الودگی سرطان بگیرن که شاید مسولان بیان کمی از اشغالهای داخلی فقط انتقاد کنن
      تو ی بیمارستان یکی از همن اقایون حامی لگن سازهای داخلی دیدم با مرسدس کلاس سی اومده بود گفتم ماشینتون پراید جدیده چپ چپ نگاه کرد رفت بابا هممون باتا اخر عمر باید زجر بکشیم بمیریم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر.عارف

        ۱۱ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (876 ديدگاه)

        مصطفی جان رفیق درد دل زیاده ولی چه کنیم . ما مردم هم خیلی کم کاری میکنیم. همین که 6 ماه از خرید این آشغالها دست برداریم اتفاقهای خیلی خوبی به نفع ما میفته . چه کنیم که هنوز به این بلوغ فکری نرسیدیم

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا