فولکس واگن

به‌روزرسانی جزئی فولکس‌واگن آماروک

فولکس‌واگن آماروک در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان پیک آپی متوسط و برای رقابت با وانت‌هایی چون تویوتا هایلوکس، میتسوبیشی L200، نیسان ناوارا و مزدا BT50 به بازار آمد. این وانت در مدل‌های تک و دو کابین، دیفرانسیل عقب و چهارچرخ متحرک ۴Motion و با موتورهای بنزینی توربوشارژ و دیزل عرضه می‌شود. موتور دیزل آن با چهار سطح قدرت و به‌صورت توربودیزل یا بای توربودیزل قابل سفارش است.

2017-VW-Amarok-FL6
اما آماروک از سال ۲۰۱۰ تاکنون بدون تغییر درحالی‌که تولید بوده است تا اینکه به‌تازگی نسخهٔ به‌روز شده از نمونه‌های تک و دو کابین آن در حال آزمایش در سوئد مشاهده‌شده‌اند. این فیس لیفت جهت نزدیک شدن ظاهر آماروک به فرم طراحی جدید محصولات فولکس‌واگن خصوصاً نسل جدید تیگوآن انجام‌گرفته است.

2013 Volkswagen Amarok Canyon
۲۰۱۳ Volkswagen Amarok Canyon
در جلو چراغ‌های جدید به همراه LEDهای نور روز، جلوپنجرهٔ جدید و سپر جدید از موارد قابل‌ذکر هستند درحالی‌که همین تغییرات در قسمت عقب هم ایجادشده است. داخل کابین با طراحی جدید، به‌کارگیری مواد باکیفیت‌تر و استفاده از جدیدترین سیستم اطلاعات و سرگرمی فولکس‌واگن بروز شده و سیستم‌های ایمنیِ ترمز اضطراری و تشخیص عابر پیاده نیز به خودرو اضافه شده‌اند.

2017-VW-Amarok-FL9
همچنین انتظار می‌رود که فولکس‌واگن موتورهای آماروک جدید را هم به جهت کاهش مصرف سوخت بروز کرده باشد درحالی‌که امکان ساخت پیشرانه ای نیز جدید برای آن وجود دارد. به‌احتمال‌قوی آماروک ۲۰۱۷ تا پایان سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. بهنام طیبی

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    قیافه اش ساده است

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. (*مهرداد*)

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    تو اروپا و منطقه آمریکای جنوبی فروش نسبتا خوب بوده و عملکرد خوبی داشته ولی تو آسیا تو سگمنت خودش رقیب زیاد داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا