فولکس واگن

2020، سالی خاص برای فولکس‌واگن گلف جدید

هشتمین نسل فولکس‌واگن گلف در اروپا معرفی شده اما به خاطر کاهش محبوب هاچبک ها در بازار آمریکا، خبری از برخی نسخه‌های آن در آمریکا نخواهد بود. به این ترتیب بازار آمریکا از نسخه پایه گلف هاچبک و اسپورت واگن بی‌بهره خواهد بود هرچند نسخه‌های داغ‌تری مثل گلف GTI در دسترس مشتریان خواهند بود. فولکس‌واگن چندین نسخه از گلف را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد و این برند موعد عرضه آن‌ها را اعلام کرده است.

در نظر داشته باشید که این تاریخ‌ها برای بازارهای اروپایی بوده و مشتریان آمریکایی باید چند ماهی بیشتر منتظر این خودروها باشند.

در بهار سال ۲۰۲۰، مدل‌های اسپورت تر GTI و GTD پدیدار خواهند شد. ما پروتوتایپ های GTI را در حال تست دیده‌ایم. این مدل جدید قدرت بیش از ۲۲۰ اسب بخاری نسل هفتم خواهد داشت بنابراین انتظار داریم افزایش قدرت این خودرو بین ۱۰ تا ۲۰ اسب بخار باشد. حتی صحبت‌هایی درباره استفاده از سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی در نسل جدید گلف GTI وجود دارد. دیزل گیت کاملاً تصویر خودروهای دیزلی در آمریکا را خراب کرده بنابراین خبری از گلف GTD در بازار این کشور نخواهد بود.

در تابستان همان سال نیز شاهد معرفی گلف هیبریدی ملایم و گلف GTE پلاگین هیبریدی خواهیم بود. گلف هیبریدی ملایم از پیشرانه ۱ لیتری استفاده می‌کند درحالی‌که نسخه GTE به پیشرانه بزرگ‌تر ۱.۴ لیتری مجهز خواهد شد. GTE با قدرت‌های ۲۰۱ و ۲۴۲ اسبی عرضه خواهد شد هرچند مطمئن نیستیم که این خودرو در آمریکا ارائه خواهد شد یا خیر زیرا قبلاً خبری از آن نبوده است.

در ماه سپتامبر نسخه پرفورمنس گلف R از راه خواهد رسید و قدرت بیش از ۳۰۰ اسبی خواهد داشت. نسخه پیست محور گلف TCR نیز شاید تولید شود هرچند احتمالاً در آمریکا عرضه نخواهد شد. نهایتاً نیز در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه مدل‌های استیشن و آل تراکی خواهیم بود که میوه‌ای ممنوعه برای آمریکا خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۱۲ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    کابین و نمای عقب خیلی بهتر از نسل قبل شده. فقط چراغهای جلو و کلا جلو پنجره یجوریه. اصلا حجم نداره و خیلی نازک طراحی شده. ابرویی چراغ جلو بنظر زائده. مطمعنا در نسخه gti بهتر خواهد شد. البته من troc نسخه R که موتور 2 لیتری 300 اسبی داره را به گلف GTI در نسخه کلاب اسپرت که دقیقا همین موتور و توان را داره، ترجیح میدم. چون ابعاد TROC کاربردی تره، گرچه این ابعاد خیلی بهم شبیه اند فقط ارتفاع 10سانت بیشتر شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. عارف

    ۱۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (322 ديدگاه)

    ماشینی بشدت خواستی و دوست داشتنی برای سلیقه ی من

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا