فولکس واگن

تایرون، کراس‌اوور جدید فولکس‌واگن برای بازار چین

به‌تازگی تصاویر جدیدی از کراس‌اوور جدید فولکس‌واگن منتشر شده است که نمای بهتری از آن‌را نشان می‌دهند. این خودرو که تایرون نام دارد، یک کراس‌اوور کامپکت بوده و صرفاً مخصوص بازار چین است. تایرون رسماً در نمایشگاه چنگدو در ماه سپتامبر رونمایی شده و مدت کوتاهی بعد به بازار چین عرضه خواهد شد. در تصاویر جدیدی که از این خودرو منتشر شده، برای اولین بار نمونه R-Line تایرون دیده می‌شود که ظاهر اسپرت‌تری دارد. تایرون اما در اصل نسخه تولیدی کانسپت Advance Midsize فولکس‌واگن محسوب می‌شود. این کراس‌اوور جدید توسط جوینت ونچر فولکس‌واگن-فاو در چین به تولید خواهد رسید.

فولکس‌واگن برای تایرون تنها یک پیشرانه در نظر گرفته که از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربو است و در دو سطح قدرت مختلف ۱۸۶ اسب بخار و ۲۲۰ اسب بخار ارائه می‌شود. نیروی هر دو نسخۀ این موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه انتقال پیدا می‌کند. تیپ‌های پایینی تایرون به‌صورت دیفرانسیل جلو ارائه می‌شوند اما تیپ‌های بالایی به سامانه چهارچرخ محرک مجهز خواهند بود. این کراس‌اوور جدید آلمانی ۴.۵۹ متر طول، ۱.۸۶ متر عرض و ۱.۶۶ متر ارتفاع داشته و فاصله محوری آن‌هم برابر با ۲.۷۳ متر است.

تایرون محصول مهمی برای فولکس‌واگن محسوب می‌شود زیرا قصد دارد با آن خریداران جوان‌تری را به سمت خود جذب کند. به همین دلیل استایل بیرونی این ماشین حداقل در نسخه R-Line کمی اسپرت‌تر از محصولات معمول فولکس‌واگن طراحی شده است؛ اما موفقیت تایرون در جذب جوانان تا حد زیادی به تکنولوژی‌های داخلی آن بستگی دارد. اینکه آیا صفحه‌نمایش آن به‌اندازه کافی بزرگ هست؟ آیا در سیستم اطلاعاتی-سرگرمی آن برنامه‌های محبوب چینی‌ها گنجانده شده است؟ به‌زودی پاسخ این سؤالات را متوجه خواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2590 ديدگاه)

    نمایه بغلش که خیلی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. lc lover

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سه سوت کپیش میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سام

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    خودروهای فولکس واگن این روزها دارند روز به روز دارند زیباتر و جذاب تر می شوند.این کراس اوور هم خیلی خوش فرم و جوان پسند است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. me84

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    فولکس از همین طرح ساده چقدر داره مدلهای مختلف تولید میکنه. این طرح رو تقریبا تو اکثر محصولاتش داریم میبینیم اما جذابیتشو حفظ کرده و تو هر محصولی، زیباییهای خودشو داره.
    خیلی کارش درسته خدایی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا