فولکس واگن

عملکرد ایمنی فولکس‌واگن آرتئون 2020 در تست‌های تصادف

فولکس‌واگن آرتئون مدل ۲۰۲۰ ارتقا یافته و هم‌اکنون توانسته امتیاز Top Safety Pick را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراهی آمریکا IIHS دریافت کند.

البته علیرغم استفاده از ویژگی‌های بهبود یافته، آرتئون ۲۰۲۰ نتوانسته بالاترین امتیاز ایمنی یعنی Top Safety Pick+ را دریافت کند که دلیل آن چراغ‌های جلوی مدل پایه SE بوده است. این چراغ‌ها در شب نوردهی بالایی نداشته و امتیاز ضعیف را دریافت کرده‌اند.

البته نکته مثبت اینکه چراغ‌های جلوی LED تطبیقی که در تریم های SEL، SEL R-Line و SEL پریمیوم R-Line وجود دارند امتیاز خوب را دریافت کرده و IIHS می‌گوید میدان دید در هر دو سمت جاده و هم در خط مستقیم و هم در پیچ‌ها خوب است. همچنین نورپایین این خودرو هرگز از استانداردهای موجود تخطی نکرده است.

آرتئون ۲۰۲۰ در سایر تست‌های تصادف توانسته از برخورد با خودروها در سرعت‌های ۱۹ و ۴۰ کیلومتر در ساعت پیشگیری کند. این خودرو همچنین در تست‌های شبیه‌سازی حضور ناگهانی افراد در جلوی خودرو سربلند بیرون آمده اما نتوانسته در تست‌های شبیه‌سازی عبور یک فرد هم‌جهت با خودرو سربلند باشد.

این خودرو در چهار تریم و با قیمت پایه ۳۵۹۹۵ دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو و ۳۷۸۹۵ دلار برای مدل چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های استاندارد آرتئون ۲۰۲۰ می‌توان به ترمز اضطراری خودکار با پایش عابران، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، دستیار ترافیک پشتی، ESC، ABS و هشت کیسه هوا اشاره کرد.

به‌صورت سفارشی نیز می‌توان به دستیار حفظ خودرو بین خطوط، دستیار پارک، دوربین دید محیطی، کنترل نوربالا و کروز کنترل تطبیقی دست ‌یافت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. MASIHA

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (946 ديدگاه)

    میگفتن خیلی ضعیفه

    موافقم 9
    مخالفم 2
  2. پارسا عشق ماشین

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    چه رفت تو

    موافقم 6
    مخالفم 1
  3. مهرداد كمال

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1808 ديدگاه)

    فولکس برند خیلی مظلومیه که زیر سایه ائودی و پورشه و بنز و بی ام و قرار گرفته … ولی خدایی محصولاتش ماندگاری بالایی دارن یادمه یه محصول داشت به اسم فیتون که پلتفرمش رو بنتلی گذاشتن بی نهایت ماشین با کیفیت و خوبی بود که نتونست تو کلاس لوکس به جایگاه واقعیش برسه

    موافقم 24
    مخالفم 8
    1. nikzad

      ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (282 ديدگاه)

      فولکس واگن برند مظلومیه!!!زیر سایه آئودی و پورشه و… !!. برادر قصد توهین ندارم اما در این موضوع یکم اطلاعاتتو بالا ببر خواهشا.فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو در سال ۲۰۱۸ بود و اینکه برند آئودی و پورشه بر خلاف گفته شما زیر مجموعه فولکس واگن هستند همراه با لامبورگینی و… . و اینکه فولکس واگن محصولش پرفروش ترین سدان میان سایز دنیا هست.یک موضوع دیگه اینکه فولکس شرکت مستقلیه و اصلا ربطی به بنز که زیر مجموعه دایلمر و بی ام و که مالک رولز رویس و مینی هست نداره.ولی حرف شمارو قبول دارم که محصول با کیفیت تولید میکنه.

      موافقم 26
      مخالفم 2
      1. نیما

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (36 ديدگاه)

        اطلاعاتت و جوابی که در مورد مظلومیت فولکس به دوستمون دادی کاملا صحیح و درست بود و من میخواستم مشابه همین جوابو بهش بدم که شما زودتر جوابشو داده بودی

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. nikzad

          ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
          سوابق: (282 ديدگاه)

          شما بزرگواری.

          موافقم 3
          مخالفم 0
      2. وحید

        ۳۱ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوست عزیز چیزی که شما فرمودی در مورد گروه فولکس واگن صادق هست ولی اشاره دوستمون فکر میکنم به برند فولکس واگن باشه..

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. AMG_73///

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    بابا این که چرخ جلوش در اومد
    اون چیزی که من دیدم این مچاله شد
    فک میکردم بهتر باشه…..

    موافقم 2
    مخالفم 3
  5. دی جی70

    ۲۹ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (303 ديدگاه)

    میشه نمونه تست شده رو بعد ازمایش ها بمن بدید

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا