فولکس واگن

اولین تصاویر جاسوسی از نسخه تولیدی فولکس‌واگن ID. Buzz

فولکس‌واگن چندین ماه است که در حال تست ID. Buzz تمام الکتریکی می‌باشد اما هم‌اکنون جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسخه تولیدی این خودرو منتشر شده و این در حالی است که قالب ظاهری نسخه‌های پروتوتایپ قبلی یک فولکس‌واگن ترانسپورتر بوده نه بیشتر!

در این تصاویر می‌توانیم ID. Buzz را ببینیم که اولین بار از لباس مدل‌های تولیدی استفاده کرده است. این خودرو از برخی عناصر طراحی مدل مفهومی که چند سال پیش رونمایی شد سود برده است.

نمای جلوی این پروتوتایپ دارای چراغ‌های مشابه به دیگر محصولات ID فولکس‌واگن بوده و این در حالی است که ژرمن‌ها تلاش داشته‌اند تا طراحی نهایی چراغ‌ها را با برخی برچسب‌ها پنهان کنند اما ما می‌توانیم دیلایت های U شکل را نیز تشخیص دهیم. همچنین این خودروی الکتریکی دارای نواری کرومی است که چراغ‌های جلو و جلوپنجره را به یکدیگر متصل می‌کند.

با نگاه به سایر بخش‌های بدنه ID. Buzz می‌توانیم شاهد نصب سپری گیرا با مه شکن‌های گرد و جلوپنجره‌ای مشکی باشیم. همچنین این پروتوتایپ نسخه‌ای تجاری از ون الکتریکی فولکس است زیرا فاقد پنجره‌های ردیف دوم و سوم می‌باشد. ID. Buzz همچنین دارای خطی تیز و پررنگ در کناره‌ها و زیر آینه‌ها می‌باشد.

در بخش عقب تفاوت‌های زیادی با نسخه مفهومی قبلی وجود دارد و وجود برچسب‌ها روی چراغ‌های عقب باعث شده‌اند این نسخه پیش‌تولیدی ظاهر عجیبی داشته باشد.

اولین بار در اواسط سال ۲۰۱۷ بود که فولکس‌واگن تولید ID. Buzz را تائید کرد. هنوز مشخصات فنی این خودرو تعیین نشده اما انتظار می‌رود برد حدود ۵۵۰ کیلومتری داشته و با باتری‌های ۴۸ و ۱۱۱ کیلووات ساعتی عرضه شود.

در تصاویر جاسوسی دیگری هم کابین این خودرو دیده می‌شود که شبیه ID.3 و ID.4 بوده و از جمله موارد مشترک می‌توان به پانل پشت آمپرهای دیجیتال و سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.

نسخه تولیدی ID. Buzz با آغاز سال ۲۰۲۲ به دو صورت مسافری و تجاری روانه بازارهای اروپایی شده و یک سال بعد نیز در سایر بازارهای جهانی از جمله آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. احتمالاً فقط نسخه مسافری این خودرو در آمریکا ارائه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. rezars pc

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    دلم سفر خواست

    موافقم 2
    مخالفم 0
  2. کافر مقدس

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    خسته نمیشیم اینقدر اخبار پیشرفت غربی های کفار رو دنبال میکنیم؟

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. rezars pc

      ۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (475 ديدگاه)

      یه مقاله جدید راجع پادراپلاس ۶×۶ چطوره ؟‌

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. میثم

        ۹ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3524 ديدگاه)

        😂😂😂
        واقعا قراره بسازنش
        میدونی که؟

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Ninja

      ۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      راست میگه مقاله ژاپنی خیلی کمه
      ار تعداد مقاله های چین کمونیست کمتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۹ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      جناب شما اگه از صنعت خودروسازی ایران خبر مهمی داری بگو تا پدال بزاره،تقصیر پدال یا سایتای دیگه نیست که مطلباشون همه غربیه،خودروسازای ما مگه تن به کار میدن….

      موافقم 1
      مخالفم 0
  3. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ 👑🇩🇪

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    الان که زشت دیده میشه رونمایی بشه بعد دربارش حرف میزنیم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    اصلا جالب درنیومده…

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا