فولکس واگن

انتشار تصاویر کابین فولکس‌واگن ID.4 جدید

فولکس‌واگن اولین تصاویر از کابین شاسی‌بلند تمام الکتریکی ID.4 را منتشر کرد.

افرادی که با هاچبک الکتریکی ID.3 آشنا باشند از دیدن داشبورد ID.4 سورپرایز نخواهند شد. طراحی کابین این خودرو تقریباً مشابه ID.3 بوده و تنها تفاوت‌ها به ورودی‌های هوا، ترکیب صفحه‌نمایش مرکزی با داشبورد و موقعیت متفاوت پانل کنترل چراغ‌ها مربوط می‌شود.

فولکس‌واگن از کابین ID.4 به عنوان مکانی مدرن و با احساس خوب نام برده است، بخشی که فضای کافی، طراحی جذاب، نورپردازی مؤثر و متریال پایدار برای پوشش‌های بکار رفته را ارائه می‌کند. با توجه به فضاسازی مناسبی که با استفاده از پلتفرم MEB به دست آمده، فولکس‌واگن ID.4 از کابین بسیار جادارتری در مقایسه با شاسی بلندهای مشابه دارای پیشرانه‌های درون‌سوز سود می‌برد.

نیمکت عقب نیز فضای به اندازه شاسی بلندهای مرسوم یک کلاس بالاتر را ارائه خواهد کرد و فضای بار ID.4 نیز ۵۴۳ لیتر خواهد بود. درب‌هایی با فضای باز شدن زیاد، موقعیت بالای نشیمنگاه و سانروف پانورامیک سفارشی باعث می‌شوند کابین بسیار فراخ به چشم آید.

بنا به گفته فولکس‌واگن، صندلی‌های جلو اسپورت و راحت بوده و از پوشش تائید شده توسط AGR سود می‌برد. این صندلی‌ها همچنین دارای ترکیبی از چرم و آپشن های الکتریکی قابل تنظیم بوده و از عملکرد ماساژ برخوردار هستند.

همانند فولکس‌واگن ID.3، شاسی‌بلند الکتریکی این برند به‌صورت استاندارد دارای نوار نورانی زیر شیشه جلو خواهد بود. تکنولوژی ID. لایت این شرکت با رنگ‌های خود از چندین موقعیت پشتیبانی می‌کند. برای مثال این سیستم اطلاعات مربوط به سیستم‌های کمک‌راننده و ناوبری را برجسته می‌کند. این خودرو همچنین از سیستم نورپردازی ۳۰ رنگی کابین سود برده است.

فولکس‌واگن ID.4 روز ۲۳ سپتامبر رونمایی خواهد شد و قرار است اولین نمونه‌های آن تا پیش از پایان سال به دست مشتریان اروپایی برسند. تولید این خودرو قبلاً در کارخانه Zwickau در آلمان شروع شده است. ID.4 در چین و آمریکا نیز تولید خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    دوستانی ک از کابین ساده محصولات تسلا ایراد میگرفتن!!!!
    قطعا کیفیت و جزئیات کابین فولکس چندین برابر بهتره اما کلیت طراحی تفاوتی نداره چون این نوع طراحی سبک جدیده و قراره به همین منوال بره جلو و البته رشد بکنه!

    موافقم 16
    مخالفم 3
  2. حسین دهمرد

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    همون اشکودا انیاکه

    موافقم 5
    مخالفم 3
  3. پارسا عشق ماشین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    همین بیان بفروشن دیگه مگ این الان کانسپتی داره مثل تیگوان خودمونه دیگه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا