فولکس واگن

زمان‌بر بودن تکامل خودروهای خودران و الکتریکی

فولکس‌واگن اذعان داشت فوق‌العاده شدن خودروهای الکتریکی، خودران و ارتباطی زمان‌بر خواهد بود.


معاون ارشد بخش حمل‌ونقل الکتریکی این خودروساز در خلال صحبت با اتونیوز گفت که ورود به عصر خودروهای نزدیک به حالت فوق‌العاده چند سالی زمان‌بر خواهد بود.
او گفت:

برای عالی شدن خودرو در ۱۰۰ سال گذشته کارهای فوق‌العاده‌ای صورت گرفته است. چیزی که باید یاد بگیریم این است که سرویس‌های حمل‌ونقل به مثابه یک اکوسیستم هستند.


اولین حضور جدی فولکس‌واگن در این حوزه با عرضه هاچبک I.D. در سال ۲۰۲۰ و با قوای تمام الکتریکی، توانایی‌های خودران و ویژگی‌های ارتباطی رقم خواهد خورد.


این خودرو ابعادی مشابه با گلف داشته و زیرساخت متمایز الکتریکی مدولار در آن بکار خواهد رفت. این پلتفرم زیرساخت بسیاری از محصولات نسل بعدی کمپانی خواهد بود. بنا به گفته مدیر ارشد فولکس، پلتفرم یاد شده از به‌روزرسانی‌های آنلاین برخوردار خواهد بود و اشتراک‌گذاری سواری را امکان‌پذیر خواهد ساخت.
او اضافه کرد:

ما فهمیده‌ایم شما باید شانس به‌روزرسانی‌های ادامه‌دار برای بهبود خودرو را داشته باشید. این پلتفرم در آینده موارد یاد شده را فراهم خواهد ساخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    با فولکس هم عقیده هستم، بیشتر از یک قرن طول کشید تا خودروهای فعلی به این سطح برسن، نمیشه توقع داشت یک شبه همه چی رو بذارن کنار و خودران‌ها رو علم کنن‌؛ هر تغییر بزرگی، نیازمند چندین سال آزمون و خطاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. serial winner

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هر چقدر هم سخت و زمان گیر باشه فولکس باید در این زمینه بدرخشه و ان شا الله همینطور هم خواهد بود. فولکس از اون شرکت هائیه که خیلی دوستش دارم و امیدوارم آرم زیبای VW رو بر پیشانی خودروهای الکتریکی بسیاری ببنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا