فولکس واگن

نمایش قسمتی از چهره فولکس گلف GTi جدید قبل از نمایشگاه ژنو

فولکس امسال با دو مدل مختلف از گلف به نمایشگاه ژنو می‌آید. گلف GTI به نسخه GTD ملحق خواهد شد. فولکس‌واگن یک تصویر از قسمت جلوی نسخه داغ GTI گلف را منتشر کرده است. نوار قرمز رنگ نمادین بالای چراغ‌ها و جلوپنجره و هواکش بزرگ و عریض سپر جلو چیزی است که انتظار آنها را هم داشتیم.

دقیقاً همانند گلف معمولی جدید، نسخه اسپرت GTI هم از همان فناوری‌های پیشرفته سود خواهد برد. دستیار سفر در دسترس خواهد بود که تا سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت هم فرمان، شتاب و ترمز را در بزرگراه‌ها کنترل می‌کند. این فناوری همچنین قادر است با خودروهای دیگر و زیرساخت‌های کنار جاده نیز ارتباط و تعامل داشته باشد.

جزئیات پیشرانه این مدل هنوز ناشناخته‌اند اما به گفته فولکس، موتور توربوی GTI فراتر از انتظارات خواهد بود. البته عکس‌های اینستاگرامی در ماه گذشته نشان از تولید نسخه‌ای ۲۴۲ اسبی داشتند اما شایعات از قدرت ۲۵۵ اسبی حکایت دارند که در هر دو حالت از قدرت ۲۲۸ اسبی نسخه فعلی بالاتر خواهد بود. طبیعی است که نسخه بعدی و بالاتر هم گلف R با توان حدودی ۲۹۶ اسبی خواهد بود. مدل‌های TCR که قدرتی بیش از ۳۲۹ اسب خواهند داشت هم در صف قرار می‌گیرند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    چنین سبک چراغ هایی چندتایی در سپر رو در رنو مگان هاچبک دیدیم که البته 3 تا در طرفین بود و الان در فولکس واگن gti به 5تا در هرطرف افزایش یافته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Ferrari Fxx K Evo

    ۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    نامدار تربن و بهترین هاچبک تاریخ هست گلف ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا