فولکس واگن

انتشار تیزر نسل جدید فولکس پولو پیش از رونمایی در روز جمعه

تنها چند روز به زمان رونمایی رسمی نسل جدید فولکس‌واگن پولو در روز جمعهٔ همین هفته باقی‌مانده است و به‌زودی این هاچ‌بک ساب‌کامپکت بسیار موفق به ایستگاه ششم می‌رسد؛ اما پیش از آن، سازندهٔ آلمانی تیزری از نسل ششم پولو منتشر کرده است. در این تصاویر تقریباً به‌طور کامل طراحی پولو جدید قابل‌تشخیص است زیرا نه‌تنها نمای خوبی از بخش جانبی آن‌را نشان می‌دهد که جلوپنجره و چراغ‌های جلو و عقب نیز در آن‌ها مشخص است. رنگ نارنجی پولو موجود در تیزرها نیز پیش‌ازاین در گلف فیس‌لیفت و پرچم‌دار جدید فولکس‌واگن یعنی آرتئون دیده شده درحالی‌که نسل جدید پولو با توجه به طول بیشتر درهای عقب، بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

فولکس‌واگن در طراحی نسل جدید پولو، برخلاف آرتئون، کاملاً محافظه‌کارانه عمل کرده و روندی تکاملی را نسبت به نسل قبلی در پیش گرفته است. بااین‌حال در جلو، چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای باریک دیده می‌شود که دنبالهٔ خط کرومی جلوپنجره توسط LEDهای روشنایی در روز درون چراغ‌ها ادامه پیدا کرده که نمای جالبی را ایجاد نموده است. همچنین چراغ‌های جلو نیز به شکل یک چندضلعی با خطوط تیز طراحی شده‌اند. چراغ‌های عقب اما بسیار شبیه به نسل قبلی هستند و همچنان فرم مربع شکل قبلی را حفظ کرده‌اند اما گرافیک داخلی آن‌ها کاملاً بروز شده است. در کل به نظر می‌رسد پولو جدید همچنان استایل ساده اما مدرنی داشته باشد.

اما در زیر پوست پولو تغییرات زیادی انجام گرفته چراکه روی پلت‌فرم جدیدی بنام MQB A0 ساخته شده که با نسل جدید سئات ایبیزا مشترک است درحالی‌که به‌احتمال‌زیاد موتورها، گیربکس‌ها و بسیاری از تجهیزات پولو نیز با پسرعموی اسپانیایی‌اش مشترک خواهد بود. به لطف تغییر پلت‌فرم و افزایش ابعاد، فضای داخلی پولو افزایش پیدا کرده به‌گونه‌ای که سرنشینان عقب از فضای پای مناسبی لذت خواهند برد درحالی‌که خط سقف صاف نیز موجب افزایش فضای سر شده است. بعلاوه، مزیت دیگر این تغییر، افزایش حجم صندوق بار است. همان‌طور که گفته شد، جمعهٔ همین هفته نسل ششم فولکس‌واگن پولو رسماً طی رویدادی خاص در برلین رونمایی خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. كوروش

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    گرافیک داخل چراغ عقبش عالیه یه حس اسپورتی بر خلاف نسل قبلش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    به جرات میشه گفت تو کلاس و رده و قیمت خودش بهترین انتخاب هست و هیچ ماشینیو اندازه این دوست ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (63 ديدگاه)

    شرمنده اینو میگم، ولی فکر کنم ایده چری بود که کروم جلو پنجره بیاد تو چراغ جلو، موندم چرا آخه از چینیا کپی میکنن . البته پوزش میخواما.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (384 ديدگاه)

      دشمنت شرمنده دوست گرامی
      حرفت به این دلیله که شناختت از دنیای خودرو مربوط به بعد از 2015 میشه!!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا