فولکس واگن

رندرهای جذابی از فیس‌لیفت فولکس‌واگن تیگوآن

چند روز پیش تصویری در اینستاگرام از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ فولکس‌واگن تیگوآن بدون هیچ پوششی منتشر شد. این تصویر نمایی نه‌چندان واضح از تغییرات ظاهری پرفروش‌ترین کراس‌اوور فولکس‌واگن را نشان می‌داد و حالا وب‌سایت Kolesa.ru با طراحی رندری بر اساس این تصویر سعی دارد تمام جزئیات بیرونی تیگوآن فیس‌لیفت را نشان دهد. این رندرهای دیجیتالی طراحی بالغ‌تری را برای این کراس‌اوور کامپکت نشان می‌دهد که باید دماغهٔ جذاب‌تر با ورودی هوای بزرگ‌تری در سپر داشته باشد.

این تیگوآن سفیدرنگ در این رندر از تیپ بالا ردهٔ R-Line است که این یعنی از ویژگی‌های اسپرتی مثل دیفیوزر عقب بزرگ‌تر با دو سر اگزوز در طرفین برخوردار است. اسپویلر عقب، رینگ‌های بزرگ‌تر و نشان‌های R-Line هم از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این تیپ هستند. در نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ تیگوآن دی‌لایت‌ها طراحی جدیدی خواهند داشت و مثل دیگر محصولات جدید فولکس‌واگن همچون توآرگ، آرتئون و گلف MK8، احتمالاً نوشتهٔ TIGUAN در عقب خودرو زیر لوگوس فولکس‌واگن نقش خواهد بست.

تا چند ماه آینده باید منتظر رونمایی رسمی فیس‌لیفت تیگوآن باشیم که احتمالاً این اتفاق در نمایشگاه ژنو رخ خواهد داد و اندکی بعد نیز فروش آن آغاز خواهد شد؛ اما علاوه بر این، طبق گزارش‌های قبلی، فولکس‌واگن قصد دارد تا آخر امسال یک پروتوتایپ نزدیک به تولید از نسخهٔ اسپرت تیگوآن R را هم معرفی کند. این نسخه که در سال ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد، به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۰ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود که به یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه متصل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا