فولکس واگن

حمله شاسی بلندهای فولکس‌واگن به بازار هند

فولکس‌واگن در دو سال آینده حداقل چهار شاسی‌بلند جدید را در بازار هند معرفی خواهد کرد.


مشخصات این خودروها فعلاً مشخص نیست اما می‌دانیم اگرچه اولین شاسی‌بلند از بین این چهار خودرو از اواسط سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد اما تمامی آن‌ها در نمایشگاه خودروی دهلی‌نو اوایل سال ۲۰۲۰ رونمایی خواهند شد. همچنین حداقل یکی از این شاسی بلندها ابعادی میان سایز خواهند داشت درحالی‌که دیگری یک شاسی‌بلند بزرگ خواهد بود.


مدیر بخش خودروهای سواری فولکس در هند می‌گوید:

گروه فولکس‌واگن سرمایه‌گذاری حدود ۱.۱ میلیارد دلاری خود تا سال ۲۰۲۲ را برجسته ساخته و عرضه محصولات جدید برای این شرکت بخش مهمی از سرمایه‌گذاری در هند خواهد بود. یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت تأسیس مرکز تحقیق و توسعه در هند است.

علیرغم تصمیم فولکس برای عرضه چهار شاسی‌بلند جدید، ژرمن‌ها به دنبال حذف هیچ‌یک از مدل‌های کنونی نیستند و همچنین به فروش خودروهایی همچون پولو، ونتو، تیگوان و… ادامه خواهند داد.


ورای عرضه محصولات جدید، سرمایه‌گذاری فولکس در هند به معنی گسترش قابل‌توجه مرکز تحقیق و توسعه شرکت نیز خواهد بود. این تأسیسات در حال حاضر ۶۵۰ مهندس را به کار گرفته اما زمانی که فاز توسعه‌ای آن کامل شود شاهد استخدام حداقل ۵ هزار مهندس خواهیم بود.


مدیر فولکس ادامه داده است:

برخی افراد ذهنیتی دارند که محصولات فولکس‌واگن هزینه‌های مالکیت بیشتری دارند. ما با طرح‌های خلاقانه این موضوع را حل خواهیم کرد و هزینه‌های مالکیت را با گارانتی ۴ ساله کاهش خواهیم داد. این موضوع به همراه کاهش ۱۵ درصدی قیمت قطعات یدکی باعث خواهند شد ما تفاوت زیادی در بازار ایجاد کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۲۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    مدیر عامل ما یه پاسات داره واااقققععاااا خوبه این ماشین نسبت به میلغ پرداختی و در کنار رقبای آلمانی دیگه اش . محصولات فولکس خیلی خوبن من که خوشم اومده ازش

    مای گاد پول برسون …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۶ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      مسعود عزیز
      تا وقتی کارمند دیگرانی ، هیچ پولی به دست نمیاری به جزء بخور نمیر ، پس انتظار سوار شدن بر فولکس نداشته باش .
      یکبار به این دنیا آمدی ، پس بیزینس خودت را ، هرچند کوچک شروع کن .

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. مسعود

        ۲۶ آذر ۱۳۹۸
        سوابق: (222 ديدگاه)

        مرسی نوید عزیز از راهنماییت .
        شما بیزینست چیه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا