فولکس واگن

لو رفتن طراحی نسل جدید فولکس‌واگن توآرگ با تصاویر بدون پوشش

فولکس‌واگن مدت‌زمان زیادی است که در حال توسعه نسل جدید مدل توآرگ است. وعده داده شده که نسل جدید این کراس‌اوور آلمانی شیک‌تر و پیشرفته‌تر از نسل کنونی خواهد بود و طبق گزارشاتی در اوایل سال آینده رونمایی خواهد شد. حال به‌تازگی نمونه‌ای از این خودرو به‌منظور تهیهٔ کلیپی تبلیغاتی بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری در خیابان‌های عمومی دیده شده و تصاویری از آن گرفته شده است که تقریباً به‌طور کامل طراحی نهایی توآرگ جدید را نشان می‌دهد.

در نگاه اول، طراحی توآرگ جدید کاملاً مدرن به نظر می‌رسد و بسیار شیک‌تر از نسل قبلی شده است. در نمای جلویی جلوپنجره‌ای بزرگ با چراغ‌های یکپارچه و تزئینات کرومی به چشم می‌خورد. به‌طورکلی، بسیاری از عناصر طراحی نسل جدید توآرگ تا حد زیادی از کانسپت T-Prime و همین‌طور سدان آرتئون الهام گرفته است. قسمت عقبی توآرگ جدید نیز به همان اندازه جلو بروز شده است. در این نما چراغ‌های باریک شیک و مدرنی دیده می‌شود درحالی‌که دو سر اگزوز کرومی هم درون سپر تعبیه شده است که البته معلوم نیست این سر اگزوزها واقعی هستند یا مانند آئودی Q5 صرفاً به‌صورت نمایشی و تزئینی طراحی شده‌اند.

در این تصاویر دو توآرگ با تیپ‌های متفاوت دیده می‌شود که نمونهٔ آبی‌رنگ احساس اسپرتی دارد درحالی‌که خودروی بژ رنگ نمونه‌ای لوکس به نظر می‌رسد. نسل جدید توآرگ روی پلت‌فرم MLB گروه فولکس‌واگن ساخته شده که با آئودی Q7، پورشه کاین، لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا مشترک است اما فعلاً معلوم نیست که این کراس‌اوور جدید آلمانی با چه پیشرانه‌های عرضه خواهد شد. بااین‌حال محتمل‌ترین گزینه به‌عنوان پیشرانهٔ پایه می‌تواند یک واحد ۲ لیتری چهار سیلندر باشد درحالی‌که انتظار می‌رود بعداً نسخهٔ اسپرت و قدرتمند R نیز ارائه گردد. این مدل احتمالاً از پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر توربوشارژ آئودی استفاده خواهد کرد.

هم‌اکنون کارخانهٔ فولکس‌واگن در براتیسلاوای اسلواکی آمادهٔ تولید نسل جدید توآرگ است و تولید آن‌را از ماه نوامبر امسال آغاز خواهد کرد. انتظار می‌رود نسل جدید این کراس‌اوور لوکس اوایل سال آینده رسماً رونمایی گردد. اخیراً گزارشاتی منتشر شده که ادعا می‌کند توآرگ جدید برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در ماه آوریل ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد. البته احتمال دارد پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه پکن، فولکس‌واگن نسل جدید توآرگ را به‌صورت آنلاین در ماه مارس معرفی کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. نوید

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    ای بابا
    فولکس که هرروز داره پیشرفت میکنه
    پس اون همه هزینه ای که بعضی ها کردن که جلوشو بگیرن چی شد؟؟
    همش حروم شد ؟؟ :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۳ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      نتونستن دیگه اتفاقا خوب توطئه ای بود هر کمپانی دیگری بود زمین می خورداما با ژرمنها نمیشه شوخی کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. F۲۲RAPTOR

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    از نمایه بغل روح کاین توشه هر چی باشه پلتفرمشون یکیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Madjid Thunderbird

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    زبان طراحی جدید فولکس بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. hamid

    ۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    دم فولکس گرم. خوشگل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. good mood

    ۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (55 ديدگاه)

    از عقب و بقل شبیه داداشش audi شده
    از جلو هم میتونست بهتر باشه
    از کانسپتش بیشتر خوشم اومد!
    پورشه کاین و audi Q7 رو بیشتر میپسندم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا