فولکس واگن

لو رفتن تصاویر فولکس‌واگن CC تراول ادیشن

در دنیای که پر از کراس اوورها و شاسی بلندهای گوناگون است ما همیشه از دیدن استیشن‌های جدید خوشحال می‌شویم. جدیدترین خودرویی که از سقفی طویل‌تر سود می‌برد فولکس‌واگن CC است که مدت‌های مدیدی از آن به عنوان فولکس‌واگن آرتئون شوتینگ بریک نام برده می‌شد. این خودروی مخصوص بازار چین که با مدل سفارشی تراول ادیشن آماده تولید می‌شود توسط عکاسان شکار شده است.

از آنجایی که ما با خودرویی پیش‌تولیدی بجای محصولی سفارشی روبرو هستیم بنابراین CC تراول ادیشن فاقد برخی قطعات نهایی است. از جمله این موارد می‌توان به رکاب‌های جانبی، قطعه زیر آینه‌های جانبی و پوشش مشکی ستون B اشاره کرد که در این خودرو دیده نمی‌شوند. همچنین به نظر نمی‌رسد که نشان فولکس‌واگن در بخش جلو در محل نهایی خود نصب شده باشد.

این خودروی استیشن در مقایسه با CC استاندارد بازار چین یا آرتئون جهانی از پوشش‌های پلاستیکی اطراف قوس چرخ ها سود برده و همچنین ارتفاع آن از سطح زمین کمی بیشتر شده تا از این نظر دنباله‌روی خودرویی همچون سوبارو اوت بک باشد. CC تراول ادیشن به عنوان یک استیشن دارای ریل های سقف جدید بوده و سپر جلو نیز ظاهر متفاوتی دارد. در بخش عقب هم یک اسپویلر یکپارچه به همراه برف‌پاک‌کن نصب شده است.

اگرچه CC تراول ادیشن فقط در بازار چین عرضه خواهد شد اما باید در نظر داشت که فولکس‌واگن قبلاً برنامه‌های خود برای تولید یک شوتینگ بریک در اروپا را اعلام کرده است. این خودرو که سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید خواهد شد به احتمال زیاد نسخه شوتینگ بریک آرتئون است.

اگر آرتئون شوتینگ بریک با نام مشابه CC تراول ادیشن شناخته شود تعجبی نخواهیم کرد. شما احتمالاً شایعاتی درباره استفاده از پیشرانه VR6 توربوی جدید در آرتئون شوتینگ بریک با قدرت حدود ۴۰۰ اسب بخار را شنیده‌اید اما این خبر حدود ۲ سال پیش منتشر شده و ژرمن‌ها نیز چیزی درباره این موضوع منتشر نکرده‌اند.

در کل از شنیدن اینکه برخی خودروسازان همچنان به تولید استیشن‌های جدید ادامه می‌دهند بسیار خوشحالیم زیرا همه‌ی خریداران خواهان کراس اوورها و شاسی بلندهای امروزی نیستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Mclaren

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    معمولا از طراحی های فولکس واگن خوشم نمیومد زیاد جالب نبودن در حد ژرمن های مطرح نبودن ولی این یکی جذابه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3529 ديدگاه)

    بابا این اروپاییها گیر دادن به استیشن ول کنم نیستن. من نمیفهمم تا suv هست این مسخره بازیها به چه درد میخورن. حوصله دارن به خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا