فولکس واگن

احتمال عرضه فولکس‌واگن تارو در آمریکای جنوبی

شاید آمریکای جنوبی به زودی شاهد حضور شاسی‌بلند جدیدی باشد که دست‌پرورده فولکس‌واگن است. این خودرو تارو Tharu نام داشته و بر پایه اشکودا کاروک ساخته خواهد شد.


بنا به گزارش نشریه برزیلی اتوپاپو، فولکس‌واگن نام تارو را در اداره ثبت نام‌های تجاری و صنعتی برزیل به ثبت رسانده و درصدد است آن را برای محصول جدید خود بکار گیرد.


هنوز تایید نشده کدام خودرو این نام را به خود خواهد گرفت اما کاملاً محتمل است که نسخه محلی از اشکودا کاروک در آرژانتین مونتاژ و در آمریکای جنوبی فروخته شود.

اگر این موضوع رخ دهد انتظار خواهیم داشت فولکس‌واگن تارو از پیشرانه ۱.۴ لیتری TSI کمپانی با قدرت ۱۵۰ اسب بخاری استفاده کند. این پیشرانه هم‌اکنون در سائوپائولوی برزیل تولید می‌شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که پیشرانه پرحجم‌تر ۱.۵ لیتری با توربوی هندسه متغیر و سیستم غیرفعال سازی سیلندر نیز در اختیار مشتریان قرار گیرد. احتمالاً یک گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساده به‌صورت استاندارد در این خودرو عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا