فولکس واگن

سه‌گانه سفارشی فولکس‌واگن جتا در نمایشگاه SEMA

سه فولکس‌واگن جتای به شدت سفارشی‌سازی شده در نمایشگاه امسال SEMA لاس‌وگاس به نمایش درمی‌آیند. از سی‌ام اکتبر تا دوم نوامبر شاهد دلربایی این خودروها از بازدیدکنندگان خواهیم بود.


رابرت گال مدیر فروش و بازاریابی فولکس‌واگن می‌گوید:

هفتمین نسل جتا دارای طراحی برجسته‌ای است که توجهات را به خود جلب می‌کند. حقیقت این است که گروهی از تیونرهای کاردرست جتا را برای پروژه‌ی خود انتخاب کرده و بر جذابیت آن افزوده‌اند.

  • جتا S تیون شده توسط Jamie Orr


این خودرو دارای گیربکس ۶ سرعته ی دستی جتا S و سیستم تعلیق پیچشی KW کلاب اسپورت است که با ریموت کار کرده و ارتفاع خودرو را پایین آورده است. تیونر موردبحث رینگ‌های ۲۰ اینچی ورک اموشن به همراه لاستیک‌های DS8 را انتخاب کرده است. روتورهای ترمز برمبو با ۶ پیستون در جلو و کالیپرهای گلف R در عقب از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند.


کیت بدنه‌ی ساخته شده با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی، اسپویلر عقب جدید، اهرم تعویض دنده متفاوت و صندلی‌های ریکارو A8 هم از دیگر ویژگی‌های این جتای سفارشی می‌باشند.

Orr درباره‌ی این خودرو گفته است:

من مدت زیادی است که طرفدار فولکس‌واگن جتا بوده و نسل‌های زیادی از این خودرو را داشته‌ام. جدیدترین نسل جتا واقعاً طراحی جذاب و هیجان‌انگیزی داشته و همین امر باعث تشویق به شخصی‌سازی آن شد.

  • جتا R-Line شرکت H&R Special


این خودرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق پرفورمنس H&R Special و رینگ‌های متفاوت BUC با ابعاد ۱۹ اینچ و لاستیک‌های پیرلی P زیرو ظاهر متفاوتی پیدا کرده است. کالیپرهای ترمز نیز ارتقا یافته‌اند.


کیت بدنه‌ی Air Design USA هم شامل اسپویلر عقب متفاوت و گرافیک بدنه‌ی جالب می‌باشد. از دیگر تغییرات فولکس جتای موردبحث می‌توان به کف‌پوش‌های سفارشی، محافظ سپر عقب و آفتاب‌گیرهای جدید اشاره کرد.

  • جتا SEL شرکت Air Design USA


این خودروی ویژه از مدل‌های جتا و گلف دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی الهام گرفته و دارای رینگ‌های TSW هاکنهایم S رترو استایل، کیت بدنه‌ی Air Design USA شامل اسپویلر لبه‌ای عقب، گرافیک‌های سه رنگی و دوچرخه‌ای روی سقف می‌باشد. با استفاده از فنرهای کم ارتفاع شاهد ایجاد جلوه‌ای جذاب‌تر در خودرو هستیم. ترمزها نیز ارتقا یافته‌اند.

داخل کابین نیز صندلی‌هایی با دو رنگ متفاوت و بسته‌ی کاملی از لوازم جانبی راحتی و حفاظتی هستیم. مدیر اجرایی این شرکت گفته است:

اولین کیت‌های طراحی شرکت ما برای نسل‌های دوم و سوم جتا توسعه یافته‌اند. زمانی که نسل هفتم این خودرو در سال جاری عرضه شد ما می‌دانستیم که باید پکیج استایل اسپورت و جدیدی را برای مشتریان ارائه کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۸ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    تو سما امسال کى اخه اىنرو نگاه مىکنه
    خبر تکان دهنده سما امسال ىه ماشىن دىگه هست که رسما سما رو به اتش کشىده
    خبرهاش هم اونهاى که باىد شنىدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ..::Majidio Lamborghini::..

      ۸ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      اینو نگاه کن !

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی

    ۹ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    فولکس پاسات خیلی شیکه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا