فولکس واگن

فولکس‌واگن به‌دنبال فروش 3 میلیون خودروی الکتریکی

در حال حاضر فولکس‌واگن در حال برنامه‌ریزی استراتژی توسعه‌ی جدیدی است که تمرکز آن را بر روی خودروهای الکتریکی و بررسی دارایی‌های تجاری‌اش تغییر می‌دهد.

Volkswagen BUDD-e concept
Volkswagen BUDD-e concept
پس از رسوایی مرگبار دیزل گیت، این خودروساز آلمانی در حال تمرکز روی آینده‌ای روشن‌تر و اقتصادی‌تر است. بنا به گفته‌ی این شرکت، فولکس می‌خواهد تا سال ۲۰۲۵ به دسته‌ای از اهداف خود که به تازگی ترسیم کرده دست یابد.

Volkswagen BUDD-e concept
استراتژی جدید این شرکت شامل معرفی بیش از ۳۰ خودروی الکتریکی خالص در ۱۰ سال آینده است و با به هم پیوستن برخی کارخانه‌ها این شرکت می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ بین ۲ تا ۳ میلیون خودروی الکتریکی تولید کند.

فولکس تخمین می‌زند که خودروهای الکتریکی می‌توانند در حدود یک‌چهارم بازار جهانی خودروهای مسافری را در دست بگیرند که برابر با ۲۰ تا ۲۵ درصد فروش جهانی مورد انتظار در آن زمان است و این همان دلیلی است که ظاهراً فولکس را ترغیب ساخته تا میلیاردها یورو را برای ساخت کارخانه‌ی باتری سرمایه‌گذاری کند.

با توجه به دارایی فولکس‌واگن، این شرکت برنامه‌های مخصوصی برای هر برند و جزئیات جدید کارخانه‌های ساخت خودروی الکتریکی را اعلام خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    مطمئنا میتونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amir

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    تو رو خدا برنامه ربزی رو حال کنید. تازه اینا برنامه هایی هستن که علنی میشن. وقتی شرکتی این قدر منظم کار میکنه بعد حقش نیست جزو بهترین ها باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      عشق لامبورگینی داری تند تند عکس عوض میکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ببین برای چندین و چند سال دیگه برنامه ریزی دارن، اصلا توقف تو کارشون نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. فرامرز

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    تا وقتی باتری های با دوام بالا (نه مثل باتری های لیتیومی که بعد از یک سال استفاده مداوم نصف سلول هاشون از بین میره) و قیمت و وزن پایین و سرعت شارژ شدن و میزان شارژ بیشتر نباشه خرید خودروی الکتریکی مقرون به صرفه نیست. الآن قیمت فولکس آپ الکتریکی تقریباْ دو برابر نمونه بنزینی هست و با فرض استفاده از الکتریسیته رایگان و نداشتن هیچ گونه مشکلی حدود ۱۰ سال طول میکشه تا این هزینه جبران بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا