فولکس واگن

رونمایی از فولکس‌واگن پاسات 2020 آمریکا

فولکس‌واگن پاسات ۲۰۲۰ بازار آمریکا با تغییراتی عرضه شده اما به‌روزرسانی‌های این خودرو به اندازه‌ی مدل اروپایی پاسات چشمگیر نبوده است.


پاسات ۲۰۲۰ آمریکا اول از همه روی طراحی ظاهری تمرکز داشته و بنابراین بدنه و کابین آن با بهبودهایی همراه شده و ژرمن‌ها نیز تصاویر بهتر و بیشتری از این سدان میان سایز را منتشر کرده‌اند. با نگاهی سریع و گذرا به همین تصاویر خواهید دید که پاسات فیس لیفت بهبودهای ظاهری مناسبی را تجربه کرده است.


متأسفانه از نظر فنی تغییرات زیادی وجود ندارد چراکه پاسات ۲۰۲۰ از همان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بنزینی استفاده می‌کند.

اگرچه حداکثر قدرت این پیشرانه همان ۱۷۴ اسب بخار قبلی است اما گشتاور آن با افزایش ۳۰ واحدی به ۲۷۹ نیوتون متر رسیده است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است که در مدل‌های R-Line دارای پدال شیفترها نیز می‌باشد.

بنا به دلایلی مصرف سوخت این خودرو نسبت به مدل سال پیش اندکی افزایش داشته و مصرف شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن در هر صد کیلومتر برابر با ۱۰.۲/۶.۹/۸.۷ لیتر اعلام شده است.

از جمله تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، چراغ‌های تمام LED، صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی، دوربین دنده‌عقب، دستیار راننده با پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور، سیستم ترمز خودکار و هشدار ترافیک عقب اشاره کرد.

فولکس‌واگن پاسات ۲۰۲۰ با چهار تریم S، SE، R-Line و SEL در آمریکا عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن ۲۲۹۹۵ دلار خواهد بود. اولین نمونه‌های پاسات ۲۰۲۰ تا پایان سال جاری میلادی به دست مشتریان خواهند رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    بابت کسب اطلاعات در حوزه خودرو، موتورسیکلت، الکترونیک و عکاسی، همیشه چند قدم جلوتر از وبسایتهای ایرانی بودم…. چون مستقیم از سایتهای معتبر و به لحضه استفاده میکردم…. تو این دو هفته دل ودماغ هیچی واسم نمونده…. کسب و کار که وابسته به نت بود به صفر رسید….
    فولکس پاسات که ماشین محبوب منه و الان یه مطلب مفصل روبروی منه در خصوصی مدل 2020،اصلا ترغیبم نکرد واسه مطاله
    سیو صفحات آفلاین کردم…. شاید بعدها حوصله ای بود برای خوندن….
    شاید…..

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. مسعود

      ۶ آذر ۱۳۹۸
      سوابق: (222 ديدگاه)

      جای تایپ اگه مطلب و میخوندی تموم کرده بودیش :))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Shirko

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (248 ديدگاه)

    خیلی ماندگارتر از ماشین های کره ای و تا حدودی ژاپنی !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید جهرمی

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3686 ديدگاه)

    از همتای اروپاییش هم ضعیفتره هم قدیمی تر، بیخود نیست که اینقدر فروش کمی داره.
    خب همون نمونه اروپاییش رو در امریکا عرضه کنن.
    منم اونجا باشم نمیام کمری و آکورد و مزدا6 رو بیخیال شم برم سراغ این مدل.

    موافقم 1
    مخالفم 2
  4. رامتین

    ۶ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    در عجبم که گیربکس 6 سرعته فولکس که یک ساله منسوخ شده چطور در بازار آمریکا هنوز اعمال میشه؟ تمام محصولات اروپایی فولکس از 2019 به گیربکس 8 سرعته تجهیز شدند که جایگزین گیربکس 7سرعته دوکلاجه قبلی شد. در کل با توجه به تفاوت قیمت 5-6 هزار دلاری پاسات و آرتئون، انتخاب آرتئون با موتور 2 لیتری توربو یعنی دقیقا همین موتور اما با توان 268 اسب (نه 174 اسب) و گیربکس 8سرعته، انتخاب هزار برابر بهتر از پاسات خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا