فولکس واگن

رونمایی از فولکس‌واگن اطلس اسپورت‌تر در نیویورک

فولکس‌واگن اعلام کرد نسخه کاملاً جدیدی از شاسی‌بلند اطلس خود را در نمایشگاه خودروی نیویورک رونمایی خواهد کرد. این خودرو بر پایه پلتفرم MQB ساخته شده اما بجای طراحی ۷ نفره دارای گنجایشی ۵ نفره خواهد بود.


ما از مدت‌ها پیش منتظر اعلام چنین خبری بودیم زیرا رئیس آمریکای شمالی فولکس‌واگن سال پیش گفته بود نسخه‌های بیشتری از اطلس در راه هستند. ما همچنین می‌دانیم که فولکس‌واگن قبلاً نام‌های تجاری اطلس آل اسپورت و کراس اسپورت را به ثبت رسانده بنابراین احتمالاً این نسخه جدید نیز یکی از این دو نام را خواهد داشت.

مدیر آمریکای شمالی فولکس گفته است:

اطلس در کلاس شاسی بلندها یک محصول بسیار قوی از طرف فولکس بوده و ما از گسترش سبد محصولات شاسی‌بلند خود با این نسخه ۵ نفره جدید بسیار هیجان‌زده هستیم. ما نه تنها به حضور قوی در این کلاس متعهدیم بلکه به ساخت خودرو در تأسیسات چاتانوگای آمریکا نیز متعهد می‌باشیم.

اگرچه اطلاعات زیادی درباره طراحی این نسخه جدید منتشر نشده اما شاید بتوان از روی طراحی خمیده خط سقف و ستون C نسبتاً کوتاه به طراحی کوپه مانند اطلس اسپورت تر پی برد. به نظر می‌رسد نمای جلوی این خودرو در مقایسه با برادر ۷ نفره خود بسیار گیراتر باشد.


فولکس‌واگن حدود ۳۴۰ میلیون دلار به منظور عرضه اطلس ۵ نفره جدید سرمایه‌گذاری خواهد کرد و البته ۹۰۰ میلیون دلار نیز قبلاً به منظور آماده‌سازی تأسیسات چاتانوگا برای تولید نسخه ۷ نفره اطلس سرمایه‌گذاری کرده است.


اطلس ۵ نفره جدید سومین محصول فولکس‌واگن است که در چاتانوگا مونتاژ می‌شود. دو خودروی دیگر نسخه ۷ نفره اطلس و سدان پاسات می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. حمید

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چرا کسی برا ما خودرو اسپرت تر نمیسازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. پارسا

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (141 ديدگاه)

    مدیریت تو بالاترین سطح ممکن
    کاری که گروه فولکس واگن انجامش داده تا به بالاترین جایگاه برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Alirezaasg5

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (264 ديدگاه)

    چقدر جذابو پختس ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا