فولکس واگن

فولکس: آمریکایی‌ها به پلاگین هیبریدی‌ها علاقه ندارند!

فولکس‌واگن سخت در تلاش است تا طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی را وارد بازار کند و از شاخص‌ترین این خودروها می‌توان دو خودروی ID Buzz و ID Crozz را نام برد؛ اما خبری که منتشر شده نشان می‌دهد این کمپانی نظر مساعدی روی محصولات پلاگین هیبریدی ندارد.


بنا به گفته کار اند درایور، فولکس‌واگن علاقه‌ای به عرضه خودرویی پلاگین هیبریدی در آمریکا ندارد. بنا به خبر منتشره، این کمپانی آلمانی شاید این خودروها را در اروپا هم ارائه نکند.


این حرکت می‌تواند ریسکی باشد زیرا خودروهای پلاگین هیبریدی مزیت‌های نمونه‌های الکتریکی را بدون نگرانی از شارژ دوباره ارائه کرده‌اند. این موضوع باعث شده خودروهای پلاگین هیبریدی برای مسافت‌های طولانی ایده آل باشند زیرا می‌توانند در فواصل کوتاه به‌صورت تمام الکتریکی حرکت کنند و پس از پیشرانه احتراق داخلی وارد عمل شده و برد خودرو را افزایش دهد.

volkswagen crossblue concept
هربرت دایس مدیرعامل برند فولکس‌واگن در مصاحبه با کار اند درایو گفته است:

خودروهای پلاگین هیبریدی از نظر آلایندگی توجیه زیادی برای آمریکایی‌ها نداشته و طرح‌های مالیاتی نیز باعث ترغیب افراد نسبت به خرید این‌گونه خودروها نمی‌شود.

دایس تصریح می‌کند خودروهای پلاگین هیبریدی در بازارهایی چون چین خریدار دارند اما هنوز متقاعد نشده که این محصولات برای مشتریان اروپایی نیز خوب هستند.


به خاطر مسائل گذشته، فولکس‌واگن روی خودروهای الکتریکی تمرکز خواهد کرد و دایس فکر می‌کند ساخت این خودروها ارزان‌تر و آسان‌تر از آن چیزی است که مردم فکر می‌کنند. او می‌گوید:

شما همیشه در سبد محصولات خود خودروهایی دارید که هم سود بالا و هم سود کم دارند. ما با هاچبک ID خود به همان سودی می‌رسیم که خودروی پولو دارد.


اگرچه سود خودروهای الکتریکی خیلی زیاد نیست اما دایس با همین سود نسبتاً کم هم مشکلی ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. #ali.m#

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    تا دیدم نوشته (فولکس:)گفتم باز فولکس در مورد یه ماشین دیگه اظهار نظر کرده.
    ولی دیدم ک اینبار نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. میلاد

    ۱۵ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    حیفه فولکس در مورد آمریکا نظر بده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا