فولکس واگن

به‌روزرسانی پرفروش‌ترین شاسی‌بلند فولکس‌واگن

نسل فعلی فولکس‌واگن تیگوان از سال ۲۰۱۶ تاکنون در بازار حضور داشته و همچنان یکی از محبوب‌ترین محصولات این خودروساز است. در مدل سال ۲۰۲۰ این خودرو شاهد اضافه شدن سیستم‌های ایمنی جدیدی هستیم اما زمان به‌روزرسانی تیگوان فرا رسیده است. ماه پیش بود که اولین تصاویر تیگوان ۲۰۲۱ در زمان تصویربرداری تجاری منتشر شد.


متأسفانه کیفیت آن تصویر اصلاً خوب نبود ولی حالا می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به این خودروی جذاب‌تر داشته باشیم.

فولکس‌واگن در تلاش بوده با برخی برچسب‌ها ظاهر خودرو را از نگاه‌ها پنهان کند اما نمی‌توان کسی را گول زد! همان‌گونه که در تصاویر دیده می شود، نمای جلوی تیگوان با وجود چراغ‌های LED نازک‌تر مشابه گلف جدید به‌روزرسانی شده است.

همچنین سپر جلو نیز از گلف الهام گرفته و به نظر می‌رسد جلوپنجره هم بزرگ‌تر شده است. تغییرات مشابهی در بخش عقب دیده می شود جایی که چراغ‌های LED و سپر جزو بزرگ‌ترین بهبودهای این شاسی‌بلند هستند.

هنوز تصویری از کابین منتشر نشده اما در این بخش هم تغییرات ملایمی همچون به‌روزرسانی سیستم اطلاعات سرگرمی و تکنولوژی‌های ایمنی بیشتر دیده خواهد شد. همان‌گونه که انتظار داریم، تغییرات ظاهری تیگوان هم ملایم بوده است. ما احتمالاً برای دیدن تغییرات طراحی بیشتر باید منتظر نسل بعدی تیگوان باشیم که طبق شنیده‌ها شکل یک کراس اوور کوپه را به خود خواهد گرفت.

اما از نظر قوای محرکه، تیگوان فیس لیفت به احتمال زیاد از تکنولوژی هیبریدی ملایم نسل جدید گلف استفاده خواهد کرد. از آنجایی که تیگوان فیس لیفت پیش از این رویت شده بنابراین انتظار داریم آن را در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ و به همراه فولکس گلف GTI جدید ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    تغییر نه چندان جالب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    عموما سیاست فولکس تولید ماشین کاربردی ، ارزان و بدون حاشیه برای قشر متوسط است که قابل تقدیر هم هست . ولی تا این ماشینها داخل مرز ایران میان تبدیل میشه به ماشین فوق لاکچری که هر کسی نمیتونه بهش نزدیک بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. هادی

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (458 ديدگاه)

      ۲۰ هزار دلار متوسطه نه ۴۰ هزار دلار این ماشین دیگه خیلی داره خسیس بازی میکنه تو طراحی نسل جدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (31 ديدگاه)

        مدل های معمولی و پایه اون رو میشه با ۲۰ هزار یورو هم خرید. البته موتور ۱.۵ لیتری با ۱۳۰ اسب بخار روشه که برای این ماشین ضعیفه. ولی برای داخل شهر کافیه و اقستطش هم پاینه و میشه به جای یک ماشین زباله فرانسوی یه تیگوان خرید و حداقل میدونی که فروختنش هم بعد از مدتی خیلی بهتر و راحت تر و سریعتره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. شایان

      ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (31 ديدگاه)

      تو المان هم یک ماشین خوب محسوب میشه. میشه با اقساط مناسب به راحتی خریدش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Gamer

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالیه من عاشق فولکس واگن ماشیناس واقعا از نظر کیفیت زیبایی حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا