فولکس واگن

تی اسپورت، تی گو، تی کوپه، خودروهای احتمالی فولکس‌واگن

برند فولکس‌واگن در سال ۲۰۲۰ لحظات مهم زیادی را تجربه خواهد کرد زیرا قرار است ۳۴ محصول جدید را معرفی کند. چند نوع از این خودروها دارای فرم بدنه کراس اوور و شاسی‌بلند خواهند بود و یکی از آن‌ها نیز مدلی با نام نیووس است که ظاهراً از نیمه اول سال آینده در برزیل تولید شده و سال ۲۰۲۱ نیز وارد قاره همیشه‌سبز خواهد شد؛ اما فولکس‌واگن اخیراً نام های جدیدی را در اداره ثبت اختراعات آلمان به ثبت رسانده و شاید این نام ها نشان دهنده‌ی سه محصول جدید باشند.

اولین نام “تی اسپورت” است که احتمالاً یک کراس اوور خواهد بود زیرا از نام‌گذاری مشابه با دیگر محصولات کراس اوور فولکس یعنی تی کراس و تی راک برخوردار می‌باشد. مدل نیووس که از آن یاد کردیم ظاهراً قرار است در نسخه نهایی نام “تی اسپورت” را به خود گیرد. شاید هم نسخه اروپایی نیووس با نام تی اسپورت عرضه شود. به‌هرحال باید اندکی منتظر روشن شدن این قضیه بمانیم.

نام بعدی “تی کوپه” است که احتمالاً نسخه‌ای کوپه از کراس اوورهای کنونی فولکس‌واگن خواهد بود. کافی است به رابطه بین فولکس اطلس و اطلس کراس اسپورت فکر کنید.

سومین نام ثبت شده فولکس “تی گو” است که احساس می‌کنیم یک کراس اوور پایه در سبد محصولات این خودروساز و شاید نسخه تولیدی تایگان کانسپت سال ۲۰۱۲ باشد. چندین سال بود که شایعاتی درباره تولید این خودرو با نام “تی ترک” به گوش می‌رسید اما فعلاً چیزی مشخص نیست.

انتظار می‌رود بخش اعظم محصولات فولکس‌واگن از پلتفرم MQB استفاده کنند زیرا این ساختاری منعطف و کاربردی برای خودروهای متنوع از پولوی کوچک گرفته تا مدل هفت‌نفره SMV در بازار چین می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا