فولکس واگن

فولکس‌واگن واریو اسپورت جایگزین گلف SV و توران

فولکس‌واگن برنامه‌هایی برای معرفی یک ون جدید در سال ۲۰۲۱ برای جایگزینی با گلف SV و توران دارد.


نشریه آلمانی اتوبیلد گفته که این خودروساز آلمانی تصمیم گرفته که تولید مدل‌های گلف SV، توران، کدی، کدی مکسی، شاران و T6 را خاتمه دهد و جایگزین کلیه این خودروها مدل جدیدی خواهد بود که ظاهرا واریو اسپورت نام دارد.


گفته می‌شود واریو اسپورت به‌صورت استاندارد با سه ردیف صندلی عرضه خواهد شد و اما نسخه‌های لوکس‌تر چهار و پنج نفره نیز به همراه فضای بیشتر کابین خواهد داشت.

Volkswagen Golf Sportsvan 2018
Volkswagen Golf Sportsvan 2018
زیرساخت این خودرو می‌تواند از هشتمین نسل گلف قرض گرفته شود و اگرچه بسیاری از ون‌های موجود در بازار از درب‌های کشویی استفاده می‌کنند اما واریو اسپورت دارای چهار درب مرسوم خواهد بود.

از نقطه نظر طراحی، جایگزین گلف SV و توران دارای طراحی صاف و صیقلی و خط سقف کوپه مانند خواهد بود و طول حدود ۴.۷ متری خواهد داشت.

VW Touran
VW Touran
درست همانند اکثر مدل‌های فولکس‌واگن، مشتریان واریو اسپورت خواهند توانست از میان خیل پیشرانه‌ها گزینه موردنظر خود را انتخاب کنند. این گزینه‌ها شامل طیف پیشرانه‌های ۴ سیلندر با حجم‌های ۱.۵ تا ۲ لیتر در دو نسخه بنزینی و دیزلی خواهند بود. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با محدوده حرکتی الکتریکی بین ۵۰ تا ۱۰۰ کیلومتر نیز در دسترس خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    اصلا خوشگل نیست و به دل نمیشینه . ولی به هر حال اینم ی نوع سگمنت و استایل ماشینه که باب شده . و کاملا اقتصادی ، جادار ، راحته . وزیبایی فدای اون ٣ فاکتور میشه.

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. امیرعارف

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    چقدر سادگی و زیبایی تو داشبوردهای این شرکت جذابه. از نشستن داخل این خودرو میشه لذت برد چه برسه به راندن. نمیدونم چرا طراحی خارجیش خیلی عامه پسند نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    بیشتر از این‌که یه ون باشه، یه هاچ‌بک تپل استیشن نماست، یه چیزی مثل دی اس ۵

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا