فولکس واگن

فولکس‌واگن CC ؛ مدل 2013

اختصاصی از نمایشگاه لس‌آنجلس: حدودا چهار سال پیش بود که « سی‌سی » به جهانیان معرفی گشت؛ سدانی که با طراحی خاص خود توانست لقب اولین کوپه چهار درب جهان را در بازه قیمتی ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار بدست آورد. حال گفته می‌شود که بعد از چهار سال از عرضه آن، بیش از ۲۷۰هزار نفر در سراسر جهان تجربه راندن با چنین خودرویی را داشته‌اند . . . .

Volkswagen 2013 CC

فولکس‌واگن با نسخه ۲۰۱۲ سی‌سی میان بقیه خودروسازان حاضر در نمایشگاه لس‌آنجلس خودی نشان داد. هرچند هنوز مشخصات دقیق این خودرو خبری منتشر نشده اما مسئولان فولکس‌واگن می‌گویند«مدل جدید به لحاظ فنی، چیزی فراتر از نمونه‌های موجود در بازار نیست».

پیشرانه‌ای که فعلا برای این خودرو درنظر گرفته شده، موتوری ۱/۴ لیتری توربو با قدرت ۲۰۰ اسب‌بخار است. این مدل به صورت استاندارد دارای گیربکسی شش سرعته بوده که البته مدل‌های دوکلاچه نیز قابل سفارش خواهند بود. اما نمونه‌ موجود در نمایشگاه، موتوری ۳/۶ لیتری با قدرت ۲۸۰ اسب‌بخار و گیربکسی شش سرعته اتومات داشت که به کمک سیستم ۴Motion قدرت تولیدی را به همه چرخ‌ها منتقل می‌کرد.

فروش این خودرو از فوریه ۲۰۱۲ و اختصاصا از آلمان آغاز شده و پس از عرضه در سایر کشورهای اروپایی راهی بازارهای آمریکا، روسیه و نهایتا چین می‌شود.

Volkswagen 2013 CC
Volkswagen 2013 CC
Volkswagen 2013 CC
Volkswagen 2013 CC

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. شاهین حسینی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عالی بهترین و باکیفیت ترین خودروی اورپا افرین با 1/4 لیتری 200 اسب میکشه بیرون عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا