فولکس واگن

بار بر eT

بیش از ۶۰ سال است که محصولات تجاری فولکس واگن در خیابان ها در رفت و آمد هستند.وسیله هایی به منظور کمک و فعالیت در زمینه های مختلف مانند حمل ونقل کالا ، خدمات ، تحویل پستی وحتی کمک های اضطراری ……..

در این راستا بخش جهان فردا از گروه پژوهشی فولکس واگن ، همراه با اداره پست آلمان که یکی از بزرگترین مشتریان خودروهای تجاری سبک وزن می باشد و نیز دانشگاه هنر در براونشوایگ به فکر ایجاد وسیله ای برای حمل ونقل و خدمات رسانی در آینده افتادند ، که در نهایت این فعالیت های پژوهشی و همکاری ها منجر به ایجاد یک مدل مفهومی کاملا جدید به نام  eT  برای فعالیت در حوزه خدمات رسانی و تحویل شد.

Volkswagen 2011 eT Concept

به گفته ی پروفسور یورگن لئوهلر مدیر گروه پژوهشی فولکس واگن : “برای اینکه ببینیم چگونه می توان در این بخش تحولی ایجاد کرد در ابتدا به تحلیل جریان بازار و نیاز مشتریان پرداختیم و سپس ایده ها را جمع آوری کردیم . در eT ما تلاش خود را بر تولید نزدیک به صفر گازهای گلخانه ای (به دلیل استفاده از موتور کاملا الکتریکی) ، فضای موجود در مناطق شهری ، عملکرد نیمه اتوماتیک در رانندگی و سر انجام طراحی جذاب برای یک خودروی تجاری متمرکز کردیم . برای رسیدن به این اهداف نیم نگاهی هم به آینده داشتیم . ”

با این اوصاف eT می تواند انقلابی در حوزه وسایل نقلیه تجاری سبک وزن ایجاد کند.

Volkswagen 2011 eT Concept
Volkswagen 2011 eT Concept
Volkswagen 2011 eT Concept
Volkswagen 2011 eT Concept

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. خلیج همیشه فارس

    ۴ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ایا از این خودرو داخل ایران هست -ماشین خوبی به نظر میاد.نه غلام .جواب بدهید؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید (6*6)

    ۱۶ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    نه بابا این کجا و ایران کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا