فولکس واگن

فولکس گلف جدید به‌صورت ملایم هیبریدی می‌شود!

فولکس‌واگن به تکمیل کردن پازل هشتمین نسل از فولکس‌واگن گلف ادامه می‌دهد و این بار اعلام کرده سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی برای آن در حال توسعه است.


فولکس‌واگن در سمپوزیوم سالانه موتور وین اعلام کرد باتری و استارتر ژنراتور سیستم یاد شده با پیشرانه احتراق داخلی یکپارچه خواهند شد.


به عنوان نتیجه، کل سیستم به پیشرانه اجازه خواهد داد تا در وضعیت‌های متفاوت خاموش شود. این سیستم همچنین انرژی بیشتر را همانند انرژی گرفته شده از ترمزها ذخیره کرده و در زمان شروع به حرکت بوست الکتریکی را در اختیار خودرو قرار خواهد داد.


فولکس‌واگن تخمین می‌زند گلف نسل هشتم از نظر آلایندگی دی‌اکسید کربن به‌طور قابل‌توجهی پاک‌تر و کم‌مصرف‌تر باشد و با خاموش بودن پیشرانه در برخی شرایط تا سه‌دهم لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی داشته باشد.


یکی از اعضای هیئت‌مدیره خودروهای سواری فولکس‌واگن می‌گوید: “الکتریکی کردن خودروهای مرسوم به ما اجازه می‌دهد تا مصرف سوخت و آلایندگی را بیش از پیش کاهش دهیم و در عین حال دینامیک خودروها را بهبود بخشیم. ما در حال شروع این فرایند وسیع با پرفروش‌ترین محصول فولکس‌واگن یعنی گلف هستیم. سیستم هیبریدی جدید ۴۸ ولتی مسیر را برای معرفی این تکنولوژی در خودروهای رده میانی باز خواهد کرد.”


نسخه نهایی فولکس‌واگن جدید سال آینده و پیش از ورود به خط مونتاژ در اواخر ماه ژوئن رونمایی خواهد شد. البته اگر فولکس تصمیم به پیش‌نمایش آن در نمایشگاه خودروی پاریس یا ژنو بگیرد خیلی سورپرایز نخواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا