فولکس واگن

جزئیات تغییرات فولکس‌واگن اطلس مدل 2019

فولکس‌واگن اطلس مدل ۲۰۱۹ با برخی تغییرات جزئی در بازار آمریکا همراه شده است.


یکی از این تغییرات پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که قدرت ۲۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۳۴۹ نیوتون متری داشته و تنها در تریم S عرضه می‌شود.


این نسخه قیمت پایه‌ی ۳۱۸۹۰ دلاری داشته و کاملاً رقابتی نشان می‌دهد زیرا قیمت آن کمتر از برخی رقبا می‌باشد. برای مثال فورد اکسپلورر ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ی ۳۳۳۶۰ دلاری داشته و از پیشرانه‌ی ۲.۳ لیتری اکوبوست استفاده می‌کند. همچنین خرید تویوتا هایلندر LE که از قلب آهنین ۴ سیلندر برخوردار است حداقل ۳۲۳۷۵ دلار آب می‌خورد.


مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه‌ی قوی‌تر ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری را انتخاب نمایند که قدرت آن به ۲۷۶ اسب بخار و گشتاورش نیز به ۳۶۰ نیوتون متر می‌رسد. قیمت این نسخه از ۳۵۰۹۰ دلار آغاز می‌شود و هم‌اکنون تنها با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس است.


ارزان‌ترین نسخه‌ی دیفرانسیل جلوی فولکس‌واگن اطلس نمونه‌ی SE شش سیلندر است. قیمت این مدل از ۳۶۴۹۰ دلار آغاز می‌شود که البته انتخابی عجیب است زیرا ارزان‌ترین مدل دیفرانسیل جلوی اطلس ۱۴۰۰ دلار گران‌تر از مدل پایه‌ی ۶ سیلندر چهار چرخ محرک می‌باشد!

برخلاف مدل ۴ سیلندر چهار چرخ محرک، اطلس ۶ سیلندر دیفرانسیل جلو گران‌تر از دیگر شاسی بلندهای سه ردیفه می‌باشد. برای مثال هوندا پایلوت LX و تویوتا هایلندر LE V6 که هر دو دیفرانسیل جلو می‌باشند به ترتیب قیمت پایه‌ی ۳۲۴۴۵ و ۳۴۴۲۵ دلاری دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (419 ديدگاه)

    از نظر طراحی خیلی ظعیفه . مخصوصا از نظر طراحی رینگ و برجستگی های بالای گلگیر ها که نمایی مثل دنا داره و طراحی جلو پنجره و درب صندوق و سپر ها هم خیلی ساده هست
    در مقابل طراحی های آمریکایی و ژاپنی حرفی برای گفتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Mohammadreza

      ۳۰ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (223 ديدگاه)

      نمیگم شما درست میگید یا غلط چون ظاهر یک خودرو یا هر چیز دیگری واقعا یک چیز سلیقه‌ی هست که یه عده یا با شما هم عقیده هستن یا خیر، اما من میخواستم اینو خدمتتون عرض کنم با توجه به تجربه بنده یک چیز در مورد فولکس وجود داره و اونم اینه که فولکس از معدود برندهای هست که خود خودرو واقعا از عکساش زیباتره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Omid

    ۳۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    طراحیش اصلا جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. emad1990

    ۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    ظاهرش نسبت به بقیه ماشین های فولکس (مخصوصا تو اروپا) قدیمی میزنه
    این مشکلو پاسات آمریکا هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسن

    ۱ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (154 ديدگاه)

    بسىار بد شکل هست بخصوص جلوش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا