فولکس واگن

افزایش قیمت فولکس‌واگن گلف GTI مدل 2020

همه‌ی توجهات معطوف نسل جدید فولکس‌واگن گلف شده اما مدل دوست‌داشتنی GTI مربوط به نسل فعلی هنوز قصد ترک بازار آمریکا را ندارد. فولکس‌واگن ظاهراً قیمت این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۰ را ۱۰۲۵ دلار افزایش داده هرچند این افزایش قیمت با نصب تجهیزات بیشتر جبران شده است.


گفته می‌شود اولین پیش سفارش‌های این خودرو نشان می‌دهند که مدل پایه‌ی GTI S بهای ۲۹۵۱۵ دلاری دارد که ۱۰۲۵ دلار بیشتر از بهای مدل سال ۲۰۱۹ می‌باشد.


البته نگاهی عمیق‌تر به جزئیات نشان می‌دهد که این خودرو هم‌اکنون دارای ترمز اضطراری خودکار و پایش نقاط کور می‌باشد. همچنین مدل‌های SE هم افزایش قیمت ۴۲۵ و ۱۲۵ دلاری برای نسخه‌های دستی و گیربکس DSG دارند. موضوع دیگر اینکه انتخاب گیربکس دوکلاچه کمتر از سال قبل باعث افزایش قیمت خودرو می‌شود به گونه‌ای که این گیربکس هم‌اکنون قیمت ۸۰۰ دلاری دارد درحالی‌که سال قبل با بهای ۱۱۰۰ دلاری در دسترس بود.

اما گلف جدید به تازگی معرفی شده و نهایتاً شاهد معرفی GTI جدید هم خواهیم بود. تصاویر جاسوسی و تیزرهای جدید خبر از مدلی آشنا داده‌اند اما گفته شده که تنها مدل‌های GTI و گلف R در آمریکا عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد گلف استاندارد قربانی محبوبیت بالای کراس اوورهای کامپکت شده و البته ما هم نمی‌توانیم فولکس‌واگن را به خاطر این تصمیم سرزنش کنیم.

آمار فروش اخیر نشان می‌دهند که فروش گلف تا ماه سپتامبر ۲۰۱۹ افت ۱۸ درصدی داشته است. در خانواده گلف هم مدل‌های GTI و گلف R طرفداران زیادی دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Just bentley continental

    ۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (539 ديدگاه)

    پدال میشه بی زحمت درگ ۷۲۰ و ۹۱۸ درگ تایم رو بزاری دیشب یوتویوب گذاشتن.
    خیلی جالبه و خوبه.
    هم واسه عشق مکلارنا هم عشق پورشه ها.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. fr

    ۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (50 ديدگاه)

    تو سری جدید گلف نسخه gte حدود 245 اسب داره . امیدوارم نسخه gti جدید حداقل 270 اسب رو داشته باشه .نسل قبلش که ماموت چند تا تو ایران اورده خیلی عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رامتین

    ۴ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    نسل قبل gti وارد ایران شد و به تعداد محدود فروخته شد. در نسل جدید فاصله محوری خودرو، افزایش زیادی داشته که بخاطر نوع معماری جدید فولکسه. توان هم به 268 اسب رسیده نسبت به 227 اسب قبلی. فقط امیدوارم گیربکس 7سرعته دو کلاجه حذف بشه و بجاش گیربکس 8 سرعته بیاد. یادمه آرتئون به شکل محدود در ابتدا با گیربکس دو کلاجه اومد، اما بلافاصله از 2018 با گیربکس 8سرعته تولید شد. گیربکس 8 سرعته فولکس و آئودی، 8 سرعته بی ام و، 9 سرعته S کلاس و 10 سرعته لکسوس LS واقعا بینظیرند. اکثرا هم پای ZF به میان میاد! واقعا آلمان چیه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا