فولکس واگن

لوگوی جدید R فولکس‌واگن برای محصولات پرفورمنس

حدود یک ماه پیش بود که فولکس از لوگوی جدید خود که روی محصولات آتی قرار خواهد گرفت رونمایی کرد؛ اما لوگوها و نشان‌های دیگر این شرکت نیز تغییر کرده که جذاب‌ترین آن‌ها لوگوی R می‌باشد. هدف فولکس از اصلاح این لوگو اشاره به استارتی تازه برای محصولات پرفورمنس خود می‌باشد. بنا به گفته‌ی این خودروساز آلمانی، لوگوی جدید R شرکت مدرن‌تر، متمایزتر و خاص‌تر از لوگوی حاضر در خودروهایی همچون گلف R، شیروکو R، پاسات R36 و یا توارگ R50 می‌باشد.


فولکس‌واگن درباره‌ی لوگوی R جدید خود گرفته است:

لوگوی جدید کمپانی با خط تازه و آرایش افقی واضحی که انحناهای دینامیک دارد شناخته می‌شود. همچنین خط مورب بکار رفته به عنوان کنتراست عمل کرده و بنابراین گیرایی کلی برند را نشان می‌دهد. این لوگو احساس قوی‌تری را منتقل کرده و تعهد فولکس‌واگن به پرفورمنس و خاص بودن را نشان داده است.


این شرکت فعلاً دو مدل R نشان در سبد محصولات جهانی خود دارد که یکی گلف R و دیگری T-Roc R می‌باشد. گلف که در چند ماه آینده وارد نسل جدید خود می‌شود و T-Roc R هم تازه‌وارد خانواده‌ی خود خواهد بود. این کراس اوور کامپکت و اسپورت که در آمریکا حضور نخواهد داشت باید به رقابت با محصولاتی همچون آئودی SQ2 و ب ام و X2 M35i برود. کراس اوور اسپورت فولکس قدرت ۳۰۰ اسبی داشته و از سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه برخوردار است.


البته خبرهای تائید نشده‌ای درباره‌ی گسترده خانواده‌ی R فولکس‌واگن و تولید مدل‌های آرتئون R و حتی توارگ R به گوش می‌رسد اما احتمال تولید چنین محصولاتی خیلی بالا نیست. باور بر این است که آرتئون R از پیشرانه‌ای با قدرت بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار عرضه خواهد شد اما هنوز چیزی تائید نشده است.

لوگوی قدیمی R محصولات فولکس
اما فولکس‌واگن تغییراتی را نیز در لوگوی R-Line خود اعمال کرده است. این لوگو اولین بار روی اطلس کراس اسپورت R-Line در اروپا به کار می‌رود. پیش‌نمایش این خودرو در سال ۲۰۱۸ صورت گرفته و اطلس کراس اسپورت اساساً نسخه‌ی کوتاه‌تر از اطلس استاندارد است که خط سقف کمی خمیده‌تر داشته و گنجایش آن تنها ۵ نفر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. رامتین

    ۱۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    آرتئون اگه بیاد ایران خیلی جذابیت داره. تقریبا از نظر ابعادی و شکل و شمایل تو مایه های رنو تالیسمان هست اما مطمعنا جذابتر و بسیار لوکستر. میشه گفت یک آئودی به تمام معنا. موتور 2لیتری 270 اسبیش هم در کنار گیربکس 8 سرعته واقعا عالیه که در برابر کلیه سدانهای موجود در ایران مانند آزرا، سوناتا، اپتیما، تالیسمان که همه زیر 200 اسب هستند، یک سر و گردن بالاتره. جالبه یکی از نسخه هاش زیر 40هزار دلاره و میتونست وارد کشور بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Behrouz. anzali

      ۱۷ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (372 ديدگاه)

      فعلا که ما باید عکسهارو ببینیم و حسرت بخوریم . تو این کشور هیچ چیزش سر جاش نیست شب میخوابن صبح بلند میشن یه قانون مسخره راه میندازن . و باید اشغالهای ۴۰ سال پیش رو سوار شیم که همونم تازه تولید نمیشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا