فولکس واگن

آشنایی با محصولات جدید فولکس در سال 2019

فولکس‌واگن با معرفی طیف کاملی از خودروهای جدید به دنبال آینده‌ای روشن است. بسیاری از این خودروها اواخر امسال پدیدار خواهند شد.


از جمله مهم‌ترین محصولات فولکس که امسال رونمایی می‌شوند می‌توان به هشتمین نسل گلف اشاره کرد که تابستان سال جاری میلادی هم وارد خط مونتاژ می‌شود.


خودرویی که قبلاً هم خبرساز شده پاسات است که مدل آمریکایی آن در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ رونمایی شده است. البته این خودرو از همان پلتفرم نسل قبلی استفاده کرده و به نوعی می‌توان آن را قدیمی دانست.


هاچبک ID نیز از امسال وارد فرایند تولید انبوه خواهد شد و عنوان اولین محصول الکتریکی فولکس با پلتفرم MEB را یدک خواهد کشید. گفته می‌شود نسخه‌ی تولیدی این خودرو نئو نام می‌گیرد و آغاز کننده‌ی راه الکتریکی فولکس می‌باشد. گفته شده محدوده حرکتی این خودرو با استانداردهای جدید برابر با ۵۵۰ کیلومتر است که از نظر استانداردهای EPA آمریکا برابر با ۴۶۷ کیلومتر می‌باشد.


یکی از شاخص‌ترین محصولات فولکس در سال میلادی جاری شاسی‌بلند کانورتیبل T-Roc خواهد بود که به خاطر موفقیت برادر سقف ثابت خود روانه خط تولید می‌شود.


با قدرت ۲۸۶ اسب بخاری و حداکثر سرعت ۲۶۴ کیلومتر در ساعتی، گلف GTI TCR نیز امسال وارد خط تولید می‌شود و عنوان سریع‌ترین عضو خانواده‌ی GTI را به خود اختصاص می‌دهد. پیش‌نمایش این خودرو به فرم کانسپت در سال پیش انجام شد.


نوبتی هم که باشد نوبت خودروی T-Cross است که سال پیش رونمایی شد و امسال وارد بازار می‌شود. اگرچه این شاسی‌بلند در آمریکا عرضه نخواهد شد اما خودرویی جهانی بوده و در اسپانیا، چین و آمریکای جنوبی مونتاژ خواهد شد.


پس از اسم و رسمی به هم زدن در مسابقات Pikes Peak Hill Climb کلرادو، خودروی ID R امسال هم با چالش‌های جدیدی روبرو خواهد شد. این خودروساز می‌گوید رکوردشکنی‌های محصولش ادامه خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Cadillac

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    تی کراس خیلی به درد مردم یران میخورد
    ولی با قیمت جهانی ،خیلی راحت میتونست بازار
    چینیا رو تخته کنه
    سریعا بین جامعه ضعیف مالی محبوب میشد
    و همه مردم ماشین خوب سوار میشدند
    افسوس و صد افسوس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا