فولکس واگن

معرفی فولکس آپ R-Line جدید، کوچک اما جذاب!

فولکس‌واگن آپ با فاصله‌ی قابل‌توجه نسبت به سایر محصولات این برند کوچک‌ترین خودروی در حال عرضه بوده و در همان زمان یکی از قدیمی‌ترین محصولات فولکس نیز محسوب می‌شود زیرا از سال ۲۰۱۱ تاکنون در بازار حضور دارد. دست‌اندرکاران این غول خودروسازی هنوز جایگزین مستقیم آپ را آماده نکرده‌اند بنابراین تلاش دارند راه‌هایی برای تازه نگه‌داشتن نسل فعلی پیدا کنند. پس از معرفی نسخه‌ی اسپورت GTI در سال پیش، فولکس هم‌اکنون اقدام به معرفی نسخه سفارشی R-Line کرده است.


همانند هر مدل R-Line دیگر، فولکس آپ نیز دارای ظاهری اسپورت تر بوده و شما با آن خواهید توانست دوستانتان را گول زده و بگویید که این یک آپ R است! در خودروی موردبحث شاهد سپر جلوی متفاوت به همراه عناصر کرومی مه شکن‌ها و همچنین رکاب‌های جانبی همرنگ بدنه و نوار نقره‌ای جلوپنجره خواهید بود.

این نسخه با پوشش مشکی آینه‌های جانبی و سقف از مدل‌های استاندارد متمایز شده درحالی‌که شیشه‌های جانبی و عقب تیره نیز بر جذابیت بصری آپ R-Line می‌افزایند. این خودرو به‌صورت استاندارد از رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی سود می‌برد اما خریداران می‌توانند رینگ‌های بزرگ‌تر ۱۷ اینچی را نیز سفارش دهند.


فولکس‌واگن در آلمان بهای ۷۹۵ یورویی را برای پکیج موردبحث تقاضا می‌کند.

اگرچه در سال‌های اخیر توجهات زیادی به آپ شده و مدل‌هایی همچون بیتس و حتی نسخه تمام الکتریکی آن نیز تولید شده است اما خواهران این خودرو یعنی اشکودا سیتی گو و سئات Mii این‌گونه مورد لطف فولکس قرار نگرفته‌اند. هنوز مشخص نیست که آینده‌ی این سه‌گانه‌ی کوچک چه خواهد شد اما اگر ببینیم که پیشرانه‌های احتراق داخلی حذف شده و نمونه‌های الکتریکی تولید شده‌اند خیلی سورپرایز نخواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سید

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (132 ديدگاه)

    چه رینگهای خوشگلی داره…اینا ماشین طراحی میکنن ماهم ماشین طراحی میکنیم…حیییف این همه سرمایه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا