فولکس واگن

معرفی نسخهٔ R-Line فولکس‌واگن اطلس

کراس‌اوور فول سایز فولکس‌واگن یعنی اطلس تنها چند ماه پیش در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد و درحالی‌که این کراس‌اوور هفت‌نفره تا قبل از بهار امسال در ایالات‌متحده برای فروش عرضه نخواهد شد اما فولکس‌واگن هم‌اکنون پکیج اسپرت R-Line را نیز برای آن ارائه کرده است.

volkswagen-atlas-2018-r-line-01

این پکیج که برای تیپ‌های SE و SEL قابل سفارش است به خودرو سپرهای جلو و عقب منحصربه‌فرد با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در جلو و دیفیوزر مشکی براق در عقب، رکاب‌های جانبی جدید برجسته‌تر و رینگ‌های ۲۰ اینچی را اضافه می‌کند. همچنین پکیج R-Line در داخل اطلس نیز نشان کوچک R روی غربیلک فرمان، پوشش فولاد ضدزنگ برای پدال‌ها و نشان R در صفحه‌نمایش را ارائه می‌کند.

volkswagen-atlas_r-line-2018-1024-08

فولکس‌واگن اطلس با دو پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر و ۳.۶ لیتری V6 عرضه می‌گردد. پیشرانهٔ اول ۲۳۵ اسب بخار قدرت داشته و تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو ارائه می‌شود اما برای موتور دوم که ۲۷۶ اسب بخار قدرت دارد، آپشن سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion قابل سفارش است. نیروی هر دو موتور نیز توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک انتقال پیدا می‌کند. پکیج R-Line برای هر دو پیشرانه در دسترس است و خریداران می‌توانند آن‌را با موتورهای چهار سیلندر یا شش سیلندر و انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل سفارش دهند.

volkswagen-atlas_r-line-2018-1024-04

فعلاً قیمت پکیج R-Line مشخص نیست چراکه هنوز قیمت‌گذاری اطلس اعلام نشده است. بااین‌حال همان‌طور که اشاره شد نسخهٔ استاندارد این خودرو در بهار امسال به بازار عرضه خواهد شد و احتمالاً پیش از عرضه به بازار قیمت تیپ‌ها و مدل‌های مختلف آن اعلام می‌گردد. همچنین احتمالاً پکیج R-Line نیز تا پایان سال برای اطلس ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند هفتهٔ آینده فولکس‌واگن اطلس R-Line را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ ملاقات کنند.

volkswagen-atlas-2018-r-line-02

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. Radison

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    نمیخوام اینو بگم ولی نمای عقبش خیلی شبیه جیپه…کلا همه ی طراحی ها خیلی بهم نزدیک شدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد سجادیان

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    واقعا با ابهت و شیکه. تو محصولات فعلی فولکس‌واگن، اینو انتخاب میکنم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Mori Ca.

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    خیلی مردونه و دوست داشتنیه.. از هر زاویه جالبه.. چراغ های جلو و عقب.. و خطی که کل نمای جانبی رو طی کرده.. کاش طراحی فرمان ١ کم با دیتیل بیشتر بود فقط..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. parker

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    خیلی باابهته.
    یک دونش به هزار شاسی بلند کره ای و چینی میارزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ferruccio Lamborghini

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    یک مقایسه بین ابعاد فولکس واگن اطلس و کادیلاک اسکالید

    اسکالید دیگه غول SUV هاست.

    فاصله ی دو محور:
    کادیلاک: 116 اینچ یا 2946 میلی متر
    فولکس واگن اطلس: 117.3 اینچ

    عرض
    کادیلاک : 79 اینچ یا 2007 میلی متر
    اطلس: 78 اینچ

    طول:
    کادیلاک: 202.5 اینچ یا 5144 میلی متر
    اطلس: 198.3 اینچ

    مثل کادیلاک اسکالید ماشین غول و بزرگیه. حتی فاصله ی دو محورش بیشتر هم هست. از لندکروزر هم بزرگتر و گنده تره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. vahid 956

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (474 ديدگاه)

      اونوقت تو متن گفته کراس اووره?
      اکه این کراس اووره پس suv چیه دقیقن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۱۹ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (67 ديدگاه)

        پداله دیگه:))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. نیما

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    من لندکروزر رو ترجیح میدم، ابهتش بیشتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا