فولکس واگن

معرفی نسخه‌های استیشن و آلترک نسل جدید فولکس‌واگن گلف

فولکس‌واگن بی‌سروصدا نسخه‌های واریانت (استیشن) و آلترک نسل جدید گلف را معرفی کرده است. گلف واریانت جدید بزرگ‌تر از نسل قبلی شده و حالا ۴.۶۳ متر طول و ۲.۶۸ متر فاصلهٔ محوری دارد. این طول بیشتر به فضای پای داخل خودرو ۳.۸ میلی‌متر افزوده و حجم صندوق بار را هم از ۶۰۵ لیتر به ۶۱۰ لیتر رسانده است که با خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۶۴۲ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

در همین حال، صندوق بار گلف MK8 واریانت به قلاب‌های مخصوص، حلقه‌های اتصالی و دو سوکت برق ۱۲ ولت و ۲۳۰ ولت مجهز شده و درب صندوق برقی اتوماتیک هم برای آن قابل سفارش است. گلف واریانت با همان پیشرانه‌های برادر هاچ‌بک خود به بازار عرضه خواهد شد که شامل طیفی از موتورهای بنزینی و دیزلی می‌شود. همچنین نسخهٔ اسپرت گلف R واریانت هم با پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و سامانهٔ چهارچرخ محرک هم در دست توسعه است.

شکل کلی گلف آلترک هم مشابه واریانت است اما فاصلهٔ بیشتری از سطح زمین دارد و به‌صورت استاندارد با سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion عرضه می‌شود. گلف آلترک همچنین از روکش‌های پلاستیکی مشکی در سراسر بدنه هم برخوردار است تا نمایی کراس‌اوور مانند پیدا کند. این نسخه هم با طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های مختلف ارائه می‌شود و حداکثر ظرفیت بکسل آن به ۲ تن می‌رسد. فروش گلف واریانت و گلف آلترک جدید از اواخر امسال در اروپا آغاز و سال آینده راهی بازارهای خارج از اروپا می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. پارسا عشق ماشین

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (117 ديدگاه)

    به این ماشین استیشن شدن میاد نه به اس کلاس چه بهش میاد

    موافقم 10
    مخالفم 0
  2. MAF

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (344 ديدگاه)

    شوتینگ بریک چرا؟؟؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا