فولکس واگن

نسخه ویژه فولکس آپ با الهام از بیتل 1982

پس از عرضه مدل داغ GTI، فولکس‌واگن تلاش داشته با ارائه نسخه‌ای متفاوت و لوکس‌تر از محصول شهری آپ طیف مشتریان متفاوتی را هدف بگیرد. این خودرو که از بیتل ۱۹۸۲ الهام گرفته Special Bug نام داشته و یک خودروی شهری خیال‌انگیز است که آن را می‌توان با رنگ چشم‌نواز طلایی ساوانا و رینگ‌های مشکی درخشان و پوشش‌های آینه‌ی تیره و یا نقره‌ای سفارش داد.


آپ سفارشی همچنین با رنگ مشکی صدفی و رینگ‌های بزرگ ۱۷ اینچی با رنگ طلایی ساوانا نیز در دسترس است. هر دو خودرو دارای رنگ خاکستری در بخش پایینی درب‌ها بوده و نوشته Special نیز در جلوی رینگ‌های عقب باعث متمایز شدن آن از نسخه‌های استاندارد می‌شود.


در بخش کابین آپ سفارشی، این خودرو به‌صورت استاندارد با پوشش سقف مشکی، صندلی‌های جلوی گرم شونده و نورپردازی زیبا عرضه می‌شود. مشتریان این فرصت را دارند تا برخی از بخش‌های کابین و پوشش صندلی‌ها را با همان دوخت‌های طلایی ساوانا سفارش دهند.


قبلاً سفارش این خودروها در آلمان پذیرفته شده و مدل مشکی بهای ۱۳۶۲۵ یورویی دارد درحالی‌که نسخه طلایی ۱۵۰ یورو گران‌تر است. البته نسخه کم‌مصرف این خودرو با پیشرانه ۱ لیتری TGI بهای آغازین ۱۶۶۰۰ یورویی دارد. بنا به دلایلی نسخه کم‌مصرف با پیشرانه تنفس طبیعی را تنها می‌توان با رنگ مشکی خریداری نمود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    رنگ مشکی خیلی بهش میاد ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ROHAM

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    متوجه نشدم کجای این از بیتل الهام گرفته شده؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدي

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      برای کسایی که یه ماشین بی دغدغه راحت شهری میخوان عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا