فولکس واگن

نسل آینده سیستم اطلاعات و سرگرمی فولکس‌واگن با همکاری LG

مالکان خودروهای فولکس‌واگن به‌زودی خواهند توانست کنترل تمام لوازم خانگی خود را که به شبکه متصل هستند، از طریق وسیله نقلیه‌ شان در اختیار داشته باشند؛ این هدفی است که فولکس‌واگن از شراکت خود با کمپانی کره‌ای LG  تعریف کرده است. این دو کمپانی اخیراً  از همکاری با یکدیگر برای نزدیکتر کردن خانه و اتومبیل شخصی از طریق یک سیستم مبتنی بر داده‌های ابری خبر داده‌اند.

Volkswagen BUDD-e concept
Volkswagen BUDD-e concept
در این همکاری، نسل آینده سیستم‌ اطلاعات و سرگرمی برای محصولات فولکس‌واگن توسعه داده خواهد شد و در این میان، سال‌های تجربه LG در ساخت سیستم‌های استریو برای فولکس‌واگن و تجهیزات افترمارکت به کار گرفته می‌شود. این کنسول‌های جدید می‌توانند به صورت هماهنگ، مواردی چون سیستم‌های ایمنی، روشنایی و درجه حرارت را در خانه‌های مالکین خودرو کنترل کنند.

Volkswagen BUDD-e concept
همچنین این دو کمپانی یک مرکز اطلاع‌رسانی راهگ‌اندازی خواهند کرد که در یک حالت ایمن و ساده، پیام‌ها را به راننده منتقل می‌کند. این سیستم قادر است که از محل وسیله نقلیه اطلاع حاصل کند و بر این اساس تغییرات صورت داده و پیشنهاد ارائه دهد. فولکس‌واگن قبلاً بخشی از این قابلیت یکپارچگی با تجهیزات خانگی را در کانسپت BUDD-e در نمایشگاه CES امسال نمایش داده بود. سرنشینان این ون کانسپت می‌توانستند هشدار و اطلاع‌رسانی‌ها از طریق برنامه Ring video doorbell دریافت کنند.

volkswagen-budd-e-concept-0022
اخیراً برخی از خودروسازان برای توسعه تکنولوژی‌های مرتبط با اتومبیل‌سازی، به سراغ کمپانی‌های تکنولوژیکی مانند LG رفته‌اند. به عنوان مثال، ب‌ام‌و همین الان نیز برخی هماهنگی‌ها را با سیستم‌های خانگی از طریق برنامه SmartThings سامسونگ انجام داده است. با اینکه سیستم ب‌ام‌و به اندازه کانسپت فولکس‌واگن کارآیی و جذابیت ندارد، ولی باید توجه داشت که این سیستم در حال حاضر در دسترس قرار دارد.

Volkswagen BUDD-e concept
Volkswagen BUDD-e concept
ب‌ام‌و همچنین در حال همکاری با کمپانی‌های اینتل و موبایل‌آی برای توسعه یک وسیله نقلیه خودران است. اپل و گوگل نیز سال‌ها برای پیشرفت سیستم‌عامل‌های کارپلی و اندروید اتو تلاش کرده‌اند. امّا LG یک تأمین‌کننده برای صنعت محسوب می‌شود و قرار است که در آینده، باتری‌های شورولت بولت EV را تولید کند.

2017 Chevrolet Bolt EV battery system
۲۰۱۷ Chevrolet Bolt EV battery system

منبع: autoblog

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    با تشکر
    LG ELECTRONICS که یک شرکت عقب افتاده در یک کشور عقب افتاده بود حالا به جایی رسیده که با بزرگترین غول های خودروسازی دنیا همکاری میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. 4x

      ۱۹ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (101 ديدگاه)

      الجی خیلی معتبرتر از این حرف هاست.
      بهترین نمایشگرهای دنیا رو همین الجی تولید می کنه.
      برترین لوازم خانگی رو الجی داره راهی بازارهای جهانی میکنه.
      خلاقانه ترین تلفن های هوشمند رو الجی به بازار ارئه کرده.
      و کمپانی هایی نظیر شورلت بنز و الان هم با فولکس واگن قراره هم کاری کن مطمئنا در آینده با توجه به تکنولوژی اینترنت اشیاء و حضور بیشتر صفحه نمایش نمایش در خودرو ها شاهد حضور پررنگ تری از این شرکت در خودروسازی خواهیم بود.
      … به شرکتی که توی بسیاری از عرصه هایی که داره فعالیت می کنه جزو بهترین های همون دسته هست نمیشه گفت عقب مونده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. king 918

        ۱۹ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        والا مجید جان من یه سیستم اسپیکر برای تلوزیون گرفتم از ال جی 2 تا اسپیکر 2 تا ساب ووفر داره (2.2کاناله) خدای کیفیت صداست بی وجدان در و دیوار و شیشه همه رو می ترکونه مدل arx5500
        من که راضیم از ال جی شاید برای غول های خودروسازی دیگه سنگ تموم بذاره در کل برند معتبریه …….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مجید:فقط لامبورگینی:فقط ایتالیاوآلمان

        ۱۹ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        گفتم ببببببوووووووددددددد. کامنتم یک و نیم خط بیشتر نبود. خوب میخوندیش بعد نظر میدادی وقتی ازت نمیگرفت.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. یو اس اس اینترپرایز

          ۱۹ تیر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          الان مهم که پیشرفته است

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Genius

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    آینده از آن کمپانیهای صاحب نام جنوب شرق آسیاست که این مهم اولا بدلیل اراده پولادین و اعتقاد وافر آنها به بهبود مداوم امور و ثانیا بر اثر برقراری یک اتحاد استراتژیک و حساب شده با غولهای غربی جهان تکنولوژی حاصل شده است.درست در نقطه مقابل ما که نه در درون خویش احساس به پیشرفت میکنیم و نه صد البته استعداد لازمش را داریم و نه یاد گرفته ایم که با صاحبان صنعت و تکنولوژی ارتباطات دوستانه و سوق الجیشی برقرار کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا4225

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (132 ديدگاه)

    اوایل ورود ال جی به ایران با نام گولد استار چون بازار در دست ژاپنی ها بخصوص سونی و پاناسونیک بود مردم رغبتی برای خرید جنس کره ای نداشتند ولی با تلاش و پشتکار فراوان هم اکنون ال جی به جایی رسیده که به برندهای ژاپنی ترجیح داده میشه البته برای من هنوز سونی پاناسونیک توشیبا هیتاچی آیوا آکایی ناسیونال قدیم آفترون سوپرا یه دنیای دیگه دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمد باقری

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کار LG درسته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احسان(احسان سابق)

    ۱۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ال جی الکترونیک سالانه 57 میلیارد دلار درامد داره که چون در زمینه ی الکترونیک فعاله حاشیه سود خیلی بالایی داره و یک برنده ی کامله. اونوقت ما باید روزی 3.2 میلیون بشکه نفت با قیمت 50 دلار بفروشیم تا بتونیم به درامد 57 میلیارد دلار در سال برسیم و با توجه به اینکه حاشیه سود صنایع نفت و گاز و انرژی نصف صنایع الکترونیکه باید خیلی بیشتر از این مقدار نفت بفروشیم تا اینکه فقط بتونیم با یه شرکت خصوصی رقابت کنیم. اونوقت انتظار داریم کل دنیا رو تا سال 1404 مال خودمون کنیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا