فولکس واگن

رؤیت نسل جدید فولکس‌واگن گلف R بدون هیچ پوششی

نسل جدید فولکس‌واگن گلف R هنگام انجام آزمایش‌های زمستانی بدون هیچ‌گونه پوششی رؤیت شده است. در این هاچ‌بک داغ که پرچم‌دار خانوادهٔ گلف محسوب می‌شود، تمام ویژگی‌های معمول گلف R مثل ارتفاع کمتر و رینگ‌های بزرگ با لاستیک‌های فاق کوتاه به چشم می‌خورد. سپرهای اسپرت‌تر با ورودی‌های هوای بزرگ در جلو و دیفیوزر عظیم با چهار سر اگزوز در عقب به همراه اسپویلر بزرگ روی سقف، رکاب‌های اسپرت و کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ روی دیسک‌های ترمز بزرگ نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری این ماشین هستند.

از داخل گلف R جدید تصویری وجود ندارد ولی با زوم کردن روی تصاویر بیرونی می‌توان همان داشبورد آشنای نسل هشتم گلف با نمایشگرهای دوگانه و غربیلک فرمان اسپرت را مشاهده کرد. همچنین انتظار می‌رود در داخل گلف R تریم آلومینیومی و فیبر کربنی، صندلی‌های اسپرت‌تر و مقدار زیادی آلکانترا هم ارائه شود. در مورد پیشرانه نیز تصویری به‌تازگی افشا شده که نشان می‌دهد زیر کاپوت پرچم‌دار خانوادهٔ گلف یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۳۳ اسب بخار قدرت قرار می‌گیرد.

این پیشرانه به یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچهٔ DSG متصل شده که نیرو را به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک ۴Motion فولکس‌واگن تحویل می‌دهد. به لطف قدرت بیشتر و تکنولوژی‌های جدید، گلف R جدید باید سریع‌تر از نسل قبلی باشد که ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد. انتظار می‌رود نسل جدید فولکس‌واگن گلف R مدل ۲۰۲۱ اواخر امسال احتمالاً در فستیوال سرعت گودوود در ماه جولای رسماً رونمایی شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خیلی خوبه. خوش به حالشون که حالشون خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر.عارف

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشینی بسیار دوست داشتنی که آرزوی من و خیلی از دوستان ماشین دوست هست که یکی تو گاراژ داشته باشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina7

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (435 ديدگاه)

    چقدر خوبه
    حالت سپرش منو یاد هوراکان rwd میندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مسلم

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3 ديدگاه)

    رقیب نداره لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Dante

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (32 ديدگاه)

    خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامتین

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    خیلی علاقمند به خودروهای عملکردی شرکت فولکس هستم. چرا که خودروهای پرفورمنس بی ام و یعنی Mپاور، یا بنز AMG یا آئودی RS هیچوقت به ایران نخواهند آمد. حتی اگر واردات آزاد بشه، قیمت اینها بالای 40هزار دلار میشه اما شاید بشه گلفR، جتا GLI، پولوGTI و با اغماض تیگوانR را یجوری وارد کشور کرد. بین اینها گلفR بینظیره و سیستم چهارچرخ محرکش واقعا جذابه. شاید یه روزی وارد صنعت خودروسازی کشور بشم، گرچه شما هر چه ایده و علم داشته باشی، در ایران، سیاست حرف اول را میزنه. تحریمها اگر نبود، واقعا شرایط خوبی الان داشتیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (568 ديدگاه)

      نه متاسفانه اینطور نیست و قیمت مدلهای عملکردی فاو برای ایران خیلی بالاست
      بعنوان مثال گلف آر از 46 یورو شروع میشه و برای اینکه چندتا آپشن ضروری که لزوم داشتن این مدل هست بدون کیت اگزوز و بدنه تا 8 تا باید به این اضافه کنی که البته در ایران ماشین وارداتی حتما باید پرآپشن باشه و با همین شرایط زیر 1.5میلیارد نمیشه
      الان یک پاسات 1م شده تیگوان 1.4م که فی هردو از 40هزار با این سطح امکانات هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رامتین

        ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (3020 ديدگاه)

        البته نسخه پایه گلف R دقیقا 41290 دلار قیمت داره، بدون مالیات، که میشه ثبت سفارش را جوری انجام داد که 40000 دلار تموم بشه. در ادامه می توان آپشنها و کیتها را جداگانه وارد کرد و در داخل کشور بست. بیشک ورود گلف R امکان پذیره اگر واردات آزاد بشه، اما قیمت نهایی این خودرو بهرحال بالا در میاد. یعنی حداقل 30 درصد گرونتر از نسخه gti و ممکنه اقبالش در کشور با توجه به کراس اورها کم بشه. از طرف دیگه نسخه SE- R line از آرتئون با قیمت باورنکردنی 39900 دلار وجود داره که 4 چرخ محرکه. این هم بدون شک میتونه یک سدان اسپرت فوق العاده در ایران باشه. از خودروهای دیگر لب مرز قیمتی 40هزار دلار که امکان ورود داره می توان به لکسوس RC اشاره کرد که با ظاهر بینظیرش، میتونه یه کوپه بسیار جذاب باشه و جای IS قدیمی را بگیره.

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا