فولکس واگن

معرفی نسل جدید فولکس توارگ در سال 2018

یکی از قدیمی‌ترین شاسی بلندهایی که هم‌اکنون فروخته می‌شود دومین نسل فولکس‌واگن توارگ است که در سال ۲۰۱۰ عرضه شده و بنابراین جای تعجبی ندارد که سن بالای این محصول در مقایسه با رقبای تازه‌تر به چشم می‌آید. خبر خوب اینکه نسل جدید این شاسی‌بلند لوکس در چند ماه آینده معرفی خواهد شد.

نسل جدید فولکس توارگ
رندر نسل جدید فولکس توارگ
بنا به خبر منتشر شده از سوی Just-Auto، سومین نسل توارگ در آوریل ۲۰۱۸ و در نمایشگاه خودروی پکن چین معرفی خواهد شد. احتمالاً معرفی آنلاین این خودرو در اوایل ماه مارس خواهد بود. برخلاف مدل T-Roc ساخته شده بر پایه گلف و مدل T-Cross ساخته شده بر پایه پولو، این شاسی‌بلند میدسایز همان نام همیشگی خود را بجای نامی همراه با حرف T خواهد داشت.

کانسپت فولکس‌واگن T-prime GTE
شاید در جریان باشید که توارگ جدید عضو دیگر از شاسی بلندهای شرکت خواهد بود که بر مبنای پلتفرم MLB Evo ساخته می‌شود. مدل‌های لوکس‌تری چون آئودی Q7، پورشه کاین، بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس نیز از همین ساختار بهره می‌برند. انتظار می‌رود ابعاد این خودرو افزایش یابد اما به خاطر استفاده از معماری جدید وزن آن کاهش خواهد یافت.


طراحی خارجی توارگ جدید دیگر مرموز نیست زیرا تصاویر جاسوسی نسبتاً واضحی از آن منتشر شده و سال پیش کانسپت T-Prime GTE در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد که پیش‌نمایشی از این خودرو محسوب می‌شود. انتظار می‌رود نمای جلوی کاملاً جدید با طراحی آرتئون مانند در توارگ جدید بکار رود و در آن چراغ‌های جلو و جلوپنجره یکپارچگی مناسبی باهم خواهند داشت.

به لطف افزایش ابعاد انتظار داریم توارگ جدید کابین بزرگ‌تری داشته باشد و همانند برخی از پسرعموهای خود دارای دو صفحه‌نمایش لوکس باشد. نیازی به گفتن نیست که این خودرو لوکس‌ترین محصول فولکس‌واگن خواهد بود و این حالت را تا چند سال حفظ خواهد کرد زیرا هنوز با ارائه نسل جدید فیتون فاصله زیادی داریم.

در آینده احتمال تولید مدل توارگ R نیز وجود دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. امیر.عارف

    ۲۸ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ماشینهای خوبی همیشه تولید میکنه . ولی (نظر شخصی) اگه جلوی ماشین مثل کانسپت باشه زیباتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا