فولکس واگن

هدایای فولکس‌واگن برای دلجویی از مالکان خودروهای دیزلی

فولکس‌‌واگن به دنبال رسوایی دیزل‌گیت، جزئیات «برنامه حسن نیت» خود را منتشر کرده است و امیدوار است با کمک این برنامه، احساسات افرادی را که از این کمپانی محصولات با موتورهای ۲ لیتری دیزلی خریداری کرده‌اند، تسکین بخشد. ولی آیا با هدایا می توان عشق و اعتماد را خرید؟

Volkswagen Gift Cards
Volkswagen Gift Cards
البته صحبت‌ها در مورد برنامه از هفته گذشته آغاز شده بود، ولی در حال حاضر جزئیات تکنیکی! بیشتری ارائه شده است. قبل از این به مرور این برنامه حسن نیت فولکس‌واگن بپردازیم، باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ بخشی از این برنامه برای اصلاح خودروها نیست و چنین اقدامی در ادامه، درنظر گرفته خواهد شد. احتمالاً برای دست‌اندرکاران فولکس‌واگن، رفع این اشکال در خودروها بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود.

Volkswagen Gift Cards
Volkswagen Gift Cards
مطابق چیزی که اولین بار در وب‌سایت The Truth About Cars منتشر شده، مالکان فولکس‌واگن یک ویزا کارت خرید ۵۰۰ دلاری از طرف این کمپانی دریافت می‌کنند و قطعاً نباید آن را یک «کارت رشوه دیزلی» دانست! امروزه از کارت خرید در جاهای مختلف برای تهیه کالاها، مواد غذایی یا هر خدمات دیگری استفاده می‌شود و مطمئناً بیشتر مردم می‌دانند که کارآیی یک «کارت خرید» چیست!

volkswagen diesel gate
آیتم بعدی، یک کارت ۵۰۰ دلاری دیگر است که البته فقط در نمایندگی‌های فولکس‌واگن کار می‌کند. بنابراین، مالکان خودروهای انگشت‌نما و غیرقابل‌اعتماد دیزلی فولکس‌واگن می‌توانند برای هزینه‌های سرویس و تعمیر خود از این کارت استفاده کنند. در واقع، این کارت‌ها بیشتر جنبه عذرخواهی از نمایندگی‌ها را دارند تا از مشتریان.

VW red AP
و در نهایت، همه مالکان این خودروها به مدت ۳ سال امداد جاده‌ای رایگان دریافت می‌کنند. اینکه چقدر از این سرویس استفاده کنید، در نهایت ارزش «بسته عذرخواهی جهانی فولکس واگن» را تعیین می‌کند.

VW Scirocco badge
از آنجا که تعداد ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در امریکا تحت‌تأثیر این موضوع قرار دارند، این برنامه از همان ابتدا، مبلغی معادل ۵۰۰ میلیون دلار برای فولکس‌واگن خرج برمی‌دارد؛ آن هم با این فرض که هیچ‌کدام از مالکان خودروها از امداد جاده‌ای استفاده نکنند که البته حتماً این کار را انجام خواهند داد.

2015 VW Jetta TDI
۲۰۱۵ VW Jetta TDI
در همین حال برای دانستن شرایط دریافت این «پول کثیف دیزلی»، باید به وب‌سایت ویژه این برنامه سر زد. اگر هم فولکس‌واگن توآرگ TDI دارید، باید گفت که فولکس‌واگن این مدل را فعلا از این برنامه مستثنی کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. ARASH

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    بازم خوبه این کار ها رو می کنن . حالا اگهههههه ایران بود از خریدار ها یه پولی هم می گرفتن که چرا خریدین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ali

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    چقدر آخرش از این جمله (پول کثیف دیزلی ) ناراحت شدم . واقعا بی ادبی و بی احترامی به مالکان و خواننده های این مقالست . متاسفم برای اونی که این مقالرو نوشته و متاسفم برای آنانی که بخاطر رقابت دست به هر کاری میزنی که اعتبار سالیان سال ی شرکت به این دوست داشتنیرو میبرن زیر سوال ولی مردم دیگه باهوش شدن و گول نوشتهای این و اونو نمیخورن که سر تا پا توهینه ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AliZeus

      ۲۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (420 ديدگاه)

      دوست عزیز من دقیقا متوجه منظور شما نشدم!!! همه رو باهم قاطی کردی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سید

      ۲۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چه توهینی؟ فولکس واگن رسما کلاه براداری کرده حالا هم به جای اصلاح داده قاقالی لی میده قائله رو بخوابونه.
      توهین رو فولکس واگن به خریداراش کرده حالام باید تقاص پس بده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. luis

      ۲۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      اقای عزیزم جهان که عروسک بازی نیست خود همین تویوتا که من اینقدر از محصولاتش خوشم میاد بخواد یه روزی از این کارا بکنه به شدت از چشم میوفته و تا اخر عمرم خیانتشو فراموش نمیکنم
      وقتی میگه دل جویی یعنی یه کار بد و ناشایسته ای کرده که حالا داره دل جویی میکنه
      محصولاتش خوبه خوب بوده و هنوزم خوبه به کنار کمپانی کار درستیه به کنار ولی اشتباه خیلی خیلی بزرگی کرده که باید تاوانشو پس بده اون پولی هم که از این دیزل گیت ها به جیب زده کثیف بوده هست و خواهد بود نه فولکس بلکه هر کمپانی این کارو بکنه پولش کثیفه و الوده به دورنگی و سو استفاده از خوشبینی مردم و اعتبار خودشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. titan

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    بیچاره این فولکس واگن به خاطر کارش که الاینده مثلا 200 گرمو نشون میده 202 گرم مدیرعامل رو اخراج میکنن سهامشون وحشتناک افت میکنه ضرر میلیاری میکنن درسته کارشون اشتباه بود اما اشتباه داریم تا اشتباه خاک بر سر…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۰ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      شما تعداد این خودرو ها رو حساب کن (فولکسه یکی از بزرگترین خودروسازا جهان) ضرب در همون 2 کن که البته من نمیدونم این اختلاف 2 چجور بدست اومده اون عدد بدست ا مده یعنی کم کردن اکسیژن کره زمین برای من تو مادر پدارامون ایندگانمون و……… به نظر من جنایته و فولکسم داره دلجویی و عذر خواهی میکنه که کار درستیه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. عبدالله

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    پس ایران خودرو سایپا برای دلجویی ازکسانی از آنها خودرو خریداری کردند و به خاطر نقص فنی خودروی آنها عزیزانشان به کام مرگ رفتندیا نقص عضو شدند چه فکری کرده اند؟
    آنها چگونه می خواهند از ملت عذرخواهی ودلجویی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رامتین

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    من نمیدونم چرا فولکس واگن را با ایران مقایسه میکنید؟!!! یه چراغ پاسات ارزشش برابر 100 تا لگنهای ایرانیه. فولکس از نظر فنی فوق العاده است و حالا این مشکل که مربوط به آلودگی است را اینقدر بزرگ میکنند. مطمئن باشید آلودگی یه فولکس 5 لیتری دیزلی از 405 های ایرانی هم کمتره. همین که دو ابر خودروساز یعنی پورش و آئودی زیرمجموعه اش هستند، عظمت این خودروساز را نشون میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. تارا

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سالها طول میکشه تا اعتبار یک شرکت شکل بگیره ولی تو یه لحظه و براحتی از بین میره، فولکس واگن به اعتماد خریدارانش خیانت کرده و این در اونور ابها بزرگترین گناهه، البته ما همه چیمون با اونا فرق داره پس مقایسه نکنید لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. king 918

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    بازم خوب ما یه سمند گرفتیم بابت مشکلاتی که داشت اعتراض کردیم فقط یه کلمه گفتن خدا شاهده بدون دروغ یا بزرگنمایی گفتن برید خدا رو شکر کنین همینو بهتون دادیم حالا جایزه یا دل جویی پیشکش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ali ayat

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    تمام شرکت های دنیا برای بالا کشیدن خود یه کاری میکنن هم ایران خودرو هم فولکس واگن ولی شرکت فولکس واگنی نمیاد خودشو به کثیفی و رانت خواری بالا بکشه یکمی با شرکت های زنجیره ای ما فرق داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. sky watcher

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    واقعا کاشکی ما هم یاد بگیریم به این میگن مشتری مداری
    ی بنده خدایی رو میشناسم که تاکسی دوگانش آتیش گرفت هیچ پولی که بهش ندادن هیچ از ماشین که پرید بیرون هیچ دست و پاش که شکست هیچ تقصیر از خودروساز که نبود هیچ …
    دیگه چی بگم ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. نوید جهرمی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3686 ديدگاه)

    فعلا ک هر چی میخواد شده باشه. نظر من یکی راجب فولکس واگن عوض نمیشه و هنوزم ازش خوشم میاد.دیگه شرکت از این بهتر؟ ب خاطر ی کیت مسخره ک تست آلودگی رو دور میزد اینهمه داره ب آب و آتیش میزنه. اونوقت ازش بدم بیاد؟ وقتی با … بهتره چیزی نگم چون تکراریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    به هر حال، باید یه کارهایی بکنن، حالا هر فکری به ذهنشون رسید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. luis

    ۲۰ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    فولکسی با این همه سابقه تکنولوژی و نو اوری الهی یه دستگاه میزاشت که الایندگیو کم میکرد نه این که کم نشون بده . دنیای امروز فاصله قله تا درش یه قدم اشتباهه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. ShoMpeT

    ۲۱ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (271 ديدگاه)

    همچین توی متن نوشته اتومبیل های غیر قابل اطمینان انگار حالا چه مشکلی داشتند ماشین ها! وسط راه راننده رو از پنجره پرت میکردن بیرون مگه! شما یک نفر رو به من معرفی کنید که وقتی میره ماشین بخره از کمپانی و فروشنده بپرسه ماشین مورد نظر چقدر آلاینده تولید میکنه!

    بنده خودم Golf دارم و هیچ کلاهبرداری هم ازم نشده. غیر از اینکه 5 سال بدون هیچ مشکلی از این اتومبیل ها استفاده کردم!

    طرف دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده! توی نظرات همچین خودشون رو میکشن انگار الان 4 تا TDI توی پارکینگ دارند…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا