فولکس واگن

رونمایی از ون پلیس جدید فولکس‌واگن ریوت

بخش خودروهای تجاری فولکس‌واگن از ون پلیس جدیدی با نام ریوت در بریتانیا رونمایی کرد. این خودرو نمونه‌ی دگرگون شده‌ی ون کرافتر می‌باشد.


ون پلیس جدید موردبحث که هفته‌ی آینده در نمایشگاه CV 2019 معرفی عمومی خواهد شد از شیشه‌ی جلوی ساخته شده از پلاستیک نشکن، شیشه‌های جانبی جدید، سلول زندان در بخش عقب و فضای کافی برای هفت نفر سود می‌برد.


استفاده از پلاستیک نشکن و دیگر متریال مخصوص در شیشه جلو باعث شده نیازی به میله‌های فلزی اطراف این شیشه نباشد و این کار باعث کاهش وزن کلی خودرو و بهبود میدان دید راننده و سرنشین می‌شود.


تغییر کاربری ون کرافتر و تبدیل آن به ون پلیس توسط همکار بخش خودروهای تجاری فولکس‌واگن یعنی Coleman Milne انجام شده است. آن‌ها برای این کار از نسخه‌ی ۵ تن و طویل فولکس‌واگن کرافتر ترندلاین کمک گرفته‌اند. نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی ۲ لیتری دیزلی با قدرت ۱۷۵ اسب بخار می‌باشد.


مدیر فروش سرویس‌های ناوگانی گروه فولکس‌واگن می‌گوید:

مفتخریم جدیدترین خودروی پلیس خود یعنی ون ریوت را که بر پایه‌ی نسخه‌ی طویل فولکس کرافتر شکل گرفته رونمایی کنیم. این خودرو پس از ماه‌ها تلاش چشمگیر و با همکاری تیم همکار یعنی Coleman Milne ساخته شده است.


خودروی ون پلیس فولکس‌واگن ریوت در نمایشگاه CV 2019 که در بیرمنگام برگزار می‌شود حضور خواهد داشت. پس از نمایشگاه نیز خودروی یاد شده در دسترس نیروهای پلیس بریتانیا قرار خواهد گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Genius

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1232 ديدگاه)

    هر چی از مظاهر پیشرفت رو تو این مملکت نبینیم خیالتون تخت بزودی چشممون به جمال این نورسیده VW روشن میشه آخه بالاخره برادران عزیز یگان باید تا بن دندان مسلح باشند تا خدای ناکرده یه وقت…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بختیاری

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ون هایه فولکس واگن به صورت اعجاب انگیزی عایق صوتی میشن اصلا انگار نه انگار تویه ون هستی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا