فولکس واگن

پایان راه محصولات دیزلی فولکس‌واگن در استرالیا

فولکس‌واگن در ماه‌های آینده تمامی محصولات دیزلی خود در بازار استرالیا را بازنشسته خواهد کرد. گفته شده این حرکت ربطی به رسوایی دیزل گیت این برند ندارد.


موتورینگ گزارش داده که ژرمن‌ها تمامی خودروهای دیزلی خود را کنار خواهند گذاشت و گلف ۲۰۱۹ به‌روز شده در استرالیا فقط با پیشرانه‌های بنزینی توربو عرضه خواهد شد.


اوایل سال جاری فولکس‌واگن اقدام به حذف پاسات و جتای دیزلی کرد و آرتئون را نیز تنها با قوای محرکه بنزینی روانه بازار نمود. همچنین به زودی مدل‌های توربودیزل پاسات آل‌تراک و مدل دیزلی تیگوان ۵ نفره نیز بازنشسته خواهند شد.


مدیر گروه فولکس‌واگن استرالیا می‌گوید تصمیم این شرکت برای حذف خودروهای دیزلی به عنوان بخشی از برنامه‌های فولکس در کاهش پیچیدگی آپشن های قوای محرکه مطرح است.

او می‌گوید:

یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث مدیران فولکس پیچیده بودن طیف قوای محرکه صرف‌نظر از قوانین آلایندگی جدید است. این پیچیدگی همواره یک مشکل بوده است.

او ادامه می‌دهد:

حتی اگر شما مشکلی با قوانین آلایندگی هم نداشته باشید باید به دنبال کاهش پیچیدگی قوای محرکه باشید. ما نسخه‌های گوناگون را حذف خواهیم کرد تا کمکی به این موضوع شده باشد. این موضوع با مطرح شدن قوانین WLTP سرعت گرفته است.

فولکس‌واگن تیگوان
محصولات دیزلی فولکس‌واگن در سال‌های اخیر طرفداران زیادی در استرالیا نداشته است. در واقع در استرالیا تنها ۲۲.۲ درصد فروش این شرکت در سال ۲۰۱۷ را خودروهای دیزلی تشکیل داده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. نوید جهرمی

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    اگه همین هزینه ها رو برای بایو دیزل و اتانول و بایو متانول بشه میتونن دوام بیارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا