فولکس واگن

پیشنهادهای فولکس‌واگن برای بازخرید خودروهای دیزلی

در بیم و امیدهایی که برای آینده خودروهای دیزلی وجود دارد، گروه فولکس‌واگن در حال ارائه پیشنهادهای بازخرید و مشوق‌های جدید برای محصولات دیزلی خود است. این حرکت پس از رأی دادگاه آلمانی برای ممنوعیت تردد خودروهای دیزلی در مراکز شهری صورت گرفته است.


گارانتی فولکس‌واگن به خرید خودروهای دیزلی جدید یا یک ساله‌ای که از اول آوریل تا پایان سال ۲۰۱۸ خریداری می‌شوند تعلق خواهد گرفت. پیشنهاد جدید فولکس‌واگن تا سه سال اعتبار داشته و به مالکانی که از راندن خودروی دیزلی خود در مناطق ممنوعه برای دیزلی‌ها ناتوان شده‌اند تعلق خواهد گرفت.


مدیر فروش و بازاریابی برند فولکس‌واگن می‌گوید:

فولکس‌واگن به خودروهای دیزلی متعهد بوده و پیشرانه‌های ما در میان پاک‌ترین پیشرانه‌های بازار قرار دارند. با گارانتی جدید و مشوق‌های زیست‌محیطی دیزلی، ما در حال دادن اطمینان خاطر به مشتریان هستیم.

فولکس‌واگن همچنین برنامه مشوق سه‌ماهه خود را تا پایان ماه ژوئن تمدید کرده است. البته این خودروساز در حال محدود کردن برنامه خود برای خودروهای دیزلی جدیدی است که استانداردهای آلایندگی زیست‌محیطی را پاس می‌کنند.


این کمپانی آلمانی تنها خودروسازی نیست که پیشنهادها و مشوق‌های متنوعی را برای مالکان خودروهای دیزلی ارائه می‌کند. ب‌ام‌و نیز به مالکان خودروهای تحت تأثیر ممنوعیت تردد در مراکز شهری پیشنهادهای بازخرید را اعلام کرده است. البته این برنامه در ابتدا تنها مختص مشتریان لیزینگی خواهد بود. آئودی و دایملر نیز در حال ارائه و تمدید برنامه‌های مشوق خود هستند. اخیراً فیات-کرایسلر نیز برنامه مشوق‌های خود را تا ماه آوریل تمدید کرده است.


قوای محرکه دیزلی پس از رسوایی دیزل گیت فولکس‌واگن تحت فشار بسیار زیادی قرار گرفته‌اند. رأی دادگاه آلمانی مبنی بر ممنوعیت تردد این‌گونه خودروها در مراکز شهری میخ دیگری بر تابوت دیزلی‌ها محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    هر چی بیشتر تو این باطلاق رسوایی
    دستو پا بزنی وطقلا کنی بیشتر گیر میوفتی،پیشرانه دیزلی تا آینده نزدیک در هیچ کراس اوور،اس یو وی و سدانی تولید نمیشن
    الا پیکاب تراکها

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Elemento

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    به نظر من برای بازنشسته شدن دیزلی ها هنوز خیلی زوده… حداقل تا وقتی بنزینی ها هستن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sina

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2635 ديدگاه)

    اخیرا موتور1 یه خبری کار کرده راجب پارگینگ های محصولات بازخریداری شده فولکس از مردم که حدود 350 هزارتا خودرو به قیمت 7.4 میلیارد دلار بوده. حالا اینو بذاریم کنار جریمه 14.2 میلیاردی میشه چیزی حدود 22 میلیارد دلار که هنوز هم داره افزایش می یابه چون نگه داری و نابود کردن و تعمیر مجدد این ماشین ها هنوز هم هزینه داره.
    فولکس تا 2019 اجازه فروش دیزلی تو امریکا نداره ولی مولر همچنان معتقده دیزلی ها رنسانسی در اروپا خواهند داشت .
    من فک میکنم استراتژی تویوتا در تمرکز روی هیبریدی ها بعنوان پل گذر از احتراق داخلی به برقی بهتر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا