فولکس واگن

حضور 7 کانسپت فولکس‌واگن در SOWO

گردهمایی SOWO امسال با شعار “تجربه‌ی اروپایی” آغاز شده و فولکس‌واگن نیز ۷ کانسپت متفاوت را به این رویداد آورده است.


اولین خودرو گلف آل تراک کومبی کانسپت است که رنگ بدنه‌ی سبزرنگ و سپر جلوی برگرفته از گلف GTE را دارد. این خودرو به گرافیک‌های سفارشی، فنرهای کم ارتفاع H&R و روف راک مجهز شده است.


خودروی بعدی گلف GTI ربیت کانفتی کانسپت نام دارد که در جهت دیگری حرکت کرده و از پوشش آبی منحصربه‌فرد و گرافیک‌های چندرنگی سود می‌برد. طراحان فولکس همچنین شیشه‌های جانبی تیره، فنرهای کم ارتفاع و رینگ‌های ۱۹ اینچی RSE را روی خودرو نصب کرده‌اند.


سومین و آخرین کانسپت گلف در این نمایشگاه کانسپت اسپکتروم نام دارد. این خودرو بر پایه‌ی گلف R 2019 شکل گرفته و دارای رنگ بدنه‌ی زرد متمایز می‌باشد. هاچبک داغ فولکس همچنین از عناصر تیره‌رنگ، فنرهای کم ارتفاع و رینگ‌های ۲۰ اینچی ووسن سود می‌برد.


فولکس‌واگن با شرکت Fifteen52 برای تولید کانسپت جتا GLI سوپر تورینگ همکاری کرده است. این خودرو بر پایه‌ی جتا GLI اتوبان شکل گرفته و ظاهری بسیار خشن دارد چراکه از سیستم اگزوز خاص، اسپویلر عقب بزرگ و رینگ‌های ۵ پره و سیستم ترمز قوی سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌توان به شیشه‌های تیره و فنرهای K&W اشاره کرد.


اما فولکس‌واگن تنها به معرفی کانسپت های سواری بسنده نکرده و در بخش کراس اوورها نیز تیگوان ادونچر کانسپت را در معرض دید عموم قرار داده است. این خودرو دارای فنرهای H&R می‌باشد. از آنجایی که خودروی یاد شده برای گشت‌وگذار در خارج از جاده طراحی شده بنابراین به فنرهای با ارتفاع بالاتر و رینگ‌های ۱۸ اینچی و لاستیک‌های کاراتر مجهز است. این کراس اوور از پله‌های جانبی آلومینیومی، گرافیک‌های سفارشی روی بدنه و حمل‌کننده‌ی قایق سود می‌برد.

جدای از کانسپت های یاد شده، فولکس‌واگن کانسپت آرتئون R-Line SEMA را هم معرفی کرده است. کانسپت اطلس بیس کمپ که در نمایشگاه نیویورک معرفی شده بود هم در این جمع حضور دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Seyed.AMG

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (75 ديدگاه)

    مرسدس و اینفینیتی هم کانسپت تولید میکنن با انبوهی از تکنولوژی و طراحی خیره کننده ، اونوقت فولکس واگن اومده همین محصولات معمولی رو عجق وجق کرده میگه کانسپت زدم (شوخی )?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (3045 ديدگاه)

    از جتا GLI خیلی خوشم اومد. معماری جتا بسیار شبیه گلفه و بنظرم بهترین سدان کامپکت غیرلوکس دنیاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ShoMpeT

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (271 ديدگاه)

    رینگ های GTI که RSE نیست! Rotiform هستند ?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا