فیات

به‌روزرسانی خانواده فیات 500 با چاشنی افزایش قیمت

واژه‌های “بازنگری شده” را با “کاملاً جدید” اشتباه نگیرید زیرا فیات ۵۰۰ همچنان همان خودرویی است که در سال ۲۰۰۷ معرفی شده و تنها تغییراتی در ظاهر خود داشته است.


با این وجود و علیرغم سن بالا، فیات تلاش داشته تا این خودرو را با به‌روزرسانی‌های متعدد و عرضه نسخه‌های سفارشی جدید و تولید محدود رقابتی نگه دارد.


جدیدترین نسخه این خودرو البته شاهد معرفی ‌تریم جدید نیست اما قیمت مدل Pop آن افزایش ۱۵۰۰ دلاری داشته است. بدین ترتیب قیمت این خودرو به ۱۷۴۹۰ دلار رسیده که شامل ۲۵۰ دلار هزینه تحویل بیشتر برای مدل ۵ سرعته دستی و ۹۹۵ دلار هزینه بیشتر برای مدل ۶ سرعته اتوماتیک است.


گفته می‌شود بهای مدل فیات ۵۰۰ Lounge نیز از ۲۰۹۹۰ دلار آغاز می‌شود که ۱۵۰۰ دلار بیشتر از بهای مدل سال قبل بوده اما هر دو مدل دارای پیشرانه توربوی قوی‌تر هستند که خروجی آن‌ها از ۱۰۱ به ۱۳۵ اسب بخار رسیده است. این خودروها همچنین دارای دو اینترکولر، سیستم اگزوز اسپورت، سیستم تعلیق اسپورت تر، رینگ‌های بزرگ‌تر، اسپویلر عقب، دوربین دنده‌عقب و… هستند.

فیات ۵۰۰c 2018 نیز ۷۵۰ دلار گران‌تر شده و مدل پرفورمنس ۵۰۰ آبارث با قدرت ۱۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۴۷ نیوتون متری قیمت پایه ۲۱۷۴۰ دلاری دارد. این خودرو جدای از به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در پیشرانه، سیستم تعلیق پرفورمنس و سیستم اگزوز دوگانه خود در سال قبل قیمت پایه ۱۹۹۹۵ دلاری داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    طراحیش اینقدر خوبه که تا چند سال دیگه هم نیازی به تغییر نداره. خیلی خوشگله.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. نوید جهرمی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3685 ديدگاه)

    خیلی بانمکه. نیاز ب به روزرسانی نبود. به جاش میتونستن قابلیت اطمینانش رو افزایش بدن تا دیگه ته جدول نباشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا