فیات

رندرهایی از نسل جدید فیات 500

مدت زمان زیادی از حضور فیات ۵۰۰ در بازار می‌گذرد. این خودرو ۱۰ سال پیش و پس از تصمیم مهم فیات برای احیای این نام افسانه‌ای وارد بازار شد. اگرچه فیس لیفت سال ۲۰۱۶ باعث به‌روزرسانی‌های جدی و طراحی تازه‌ای شد اما پلتفرم فیات ۵۰۰ به محدودیت‌های نهایی خود رسیده است. به همین دلیل است که فیات برنامه‌هایی برای ارائه نسل جدید این خودرو قبل از پایان دهه میلادی جاری داشته و می‌خواهد از پلتفرم جدید و تکنولوژی‌های ارتقا یافته‌ای سود ببرد.


ما هنوز نسخه‌های پیش‌تولیدی نسل جدید ۵۰۰ را در حال تست ندیده‌ایم اما آرتیست‌های فعال در صنعت خودرو رندرهایی از این خودرو را تهیه کرده‌اند. احتمالاً مهم‌ترین تغییر صورت گرفته در نسل جدید ۵۰۰ استفاده از بدنه‌ای طویل‌تر و پهن‌تر نسبت به نسل فعلی خواهد بود. این امر موجب افزایش فضای کابین خواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو سرانجام یک مدل ۵ نفره واقعی شود.


انتظار نداریم طراحی ظاهری این خودرو تغییرات شدیدی را تجربه کند زیرا فیات می‌خواهد به ریشه‌های اصیل ۵۰۰ وفادار باقی بماند. بدین ترتیب طراحی ۴ چراغ در جلو با مدل‌های دیگری جایگزین نخواهد شد. البته چراغ‌های واقعی به پایین سپر منتقل خواهند شد درحالی‌که لامپ‌های بالایی نقش DRL ها را ایفا خواهند کرد.


استفاده از پلتفرم جدید به کمپانی این اجازه را خواهد تا سیستم‌های الکترونیکی جدید و هوشمندی بکار گرفته شود و درعین‌حال سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی باعث بهبود راندمان ۵۰۰ خواهد شد و این خودرو از عهده پاس کردن قوانین سخت‌گیرانه‌تر بر خواهد آمد. دیگر نباید به دنبال مدل دیزلی بود زیرا نسخه هیبریدی جایگزین آن خواهد شد.

گفته می‌شود نسل جدید فیات ۵۰۰ احتمالاً در سال ۲۰۱۹ آماده معرفی خواهد شد بنابراین شاید از اوایل سال آینده نسخه‌های پیش‌تولیدی آن را در خیابان‌ها ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    رندر سفید؛ زیبا و شیکه اما فرم کلی فیات ۵۰۰ رو نداره.
    رندر قرمز: با نمک و مدرنه اما چراغ‌های روی سپر جلوش رو نمی‌پسندم.
    رندر بنفش: شیک و جدید به نظر نمی‌رسه.
    رندر آبی: به سنت‌های فیات ۵۰۰ پایبنده و هم ظاهر شیک و مدرنی داره، در نتیجه از بقیه بهتره.
    کابین هم اگر این‌جوری باشه، عامه پسندتر شده‌.
    شما کدوم رندر رو می پسندین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سینا

      ۲ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (347 ديدگاه)

      قرمز

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا