فیات

رونمایی از هاچ‌بک زیبای فیات آرگو برای بازار برزیل

طراحان این شرکت سعی می‌کنند خودروهایی کمی مدرن‌تر برای دیگر نقاط جهان طراحی کنند. به‌عنوان‌مثال، به‌تازگی اولین تصاویر از هاچ‌بک جدید فیات بنام آرگو منتشر شده که استایل شیک و زیبایی داشته و به‌زودی در بازار برزیل عرضه خواهد شد. آرگو قرار است به‌عنوان جایگزین مدل پونتو به بازار عرضه گردد و کاملاً مدرن‌تر از آن است. همچنین با توجه به محبوبیت کراس‌اوورها در سراسر جهان، آرگو نیز کمی استایل کراس‌اوور مانند دارد. تصاویری که از این خودرو منتشر شده متعلق به تیپ اسپرت HGT است که دارای تریم قرمزرنگی در سپرها است.

خریداران فیات آرگو قادر خواهند بود از میان پیشرانه‌های ۱ لیتری و ۱.۳ لیتری از خانوادهٔ موتورهای FireFly فیات یکی را انتخاب کنند درحالی‌که برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های دستی یا اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. غیرازاین دو موتور، یک پیشرانهٔ ۱.۸ لیتری از خانوادهٔ موتورهای E.torQ این شرکت نیز برای آرگو قابل سفارش خواهد بود و برای انتقال نیروی آن‌هم یک گیربکس اتوماتیک به‌عنوان آپشن ارائه خواهد شد. همهٔ این موتورها با بنزین یا اتانول کار می‌کنند.

با توجه به گفته‌های سایت Motor1 برزیل، فیات قصد دارد با تیپ‌ها و مدل‌های مختلف آرگو بخش پایینی سبد محصولات خود را پِر کند. بدین ترتیب هرچند این خودرو جایگزین پونتو خواهد شد اما نسخهٔ ۱ لیتری آن به‌عنوان جایگزین مدرنی برای هاچ‌بک کامپکت سالخوردهٔ پالیو نیز در نظر گرفته شده است. هاچ‌بک جدید فیات در بازار با خودروهایی چون فورد فی‌یستا و شورلت سونیک به رقابت خواهد پرداخت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرزاد لاکچری

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    چقدر شیک و خواستنیه الله وکیلی هیکلش به صد تا تن لش لیفان X50 می ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      عزیزم آوردن اسم یک خودروساز 120 ساله با کلی تاریخ وافتخارات در کنار ” لیف آن ” اصلا جالب نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir

    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    امیدوارم فیات هر چی زودتر به دوران خوبش برگرده.
    با محصولات فیات خیلی خاطره دارم.
    قبول دارم بهتر از فیات بهتر خیلی داریم اما محصولات فیات اصلا به اون بی کیفیتی که اکثر کاربران این سایت فکر میکنن نیستن. در واقع اصلا بی کیفیت نیستن. JD power معیار کیفیت نیست. بعدشم وقتی بنز ، ائودی ، پورشه ، لکسس ، ب ام و و … در یک لیست باشن معلومه رتبه ی بالایی به یک برند ارزون مثل فیات نمیرسه.
    محصولات فیات اگر با هم کلاسان ( و هم قیمت های ) خودشون در بازار داخلی ما مقایسه بشن ( غیر از ژاپنی ها ) قول میدم از همشون با کیفیت ترن.
    خودم تجربه ی ” سی ینا ” رو دارم.
    فیات قراره به زودی به بازار ایران برگرده.
    فیات خودروساز دوست داشتنی و با سابقه اییه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. MehdiTurbo

    ۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1951 ديدگاه)

    طراحیا فیات دوست دارم این اون مدل ک شکل مزدا ست مدل تیپو اما خب در حد همون قیمت خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا